Vandebron - jaarafrekening - energiecollectief korting

• 16 January 2019
  • 1 reactie
  • 473 Bekeken

Op de laatste jaarafrekening was de korting van het energiecollectief niet van 2 jaar geleden niet meegerekend.

Hebben meer mensen daar last van?

Bij mij wordt het gecorrigeerd, maar ik vermoed niet standaard voor iedereen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Ik lees hier verschillende klachten, over verschillende energieleveranciers, over het niet meerekenen van de korting die op de jaarafrekening verrekend zou worden.

Vorig jaar heb ik dat zelf ook ervaren, bellen en het wordt opgelost, maar al met al is het gewoon het niet nakomen van een contract van deze energieleveranciers.

De meeste komen met de smoes, sorry nieuw administratiesysteem en de korting komt apart.

Ik vind dat ge*** , als dat zo is, laat je dat in je brief met de jaarafrekening weten aan je klant.

Advies voor iedereen: kijk altijd je jaarafrekening na, ik heb in de laatste 6 jaar bij 2 van de 4 energieleveranciers, alle mogelijk verkeerde cijfers op mijn afrekeningen zien staan, verkeerde energietarieven, verkeerde meterstanden, geen verrekende kortingen, geen meegerekende betalingen, niet nakomen van termijnen van terugbetalen.

Bij de laatste 2 heb ik geen enkele fout kunnen vinden, dus het kan gelukkig wel goed gaan.

Reageer