Variabele kWb uurtarief en dagprijs gas leveranciers

• 27 October 2021
  • 29 reacties
  • 478 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@Dieudonnee* Wat ik er uit opmaak is dat bij de energieleverancier het kwartje niet is gevallen dat je een slimme dubbele meter hebt . Dat zou ik ze maar snel aan het verstand trachten te peuteren . 

Reputatie 3
Badge +3

@Dieudonnee* Wat ik er uit opmaak is dat bij de energieleverancier het kwartje niet is gevallen dat je een slimme dubbele meter hebt . Dat zou ik ze maar snel aan het verstand trachten te peuteren . 

Drie personen van wat ze daar klantenservice noemen aan de telefoon gehad. Niemand die het weet, ze beweren allemaal dat ik een slimme meter heb en dubbeltarief. De opmerking die erbij staat begrijpen ze ook niet, ik krijg een andere collega en nog een en toen ze de vierde wilden geven ben ik ermee gestopt. 

Wat ik nu wel weet is dat die maand verplicht klant zijn alleen geldt als je direct de eerste van de maand opzegt, want er geldt een opzegtermijn van 30 dagen. Terwijl er ook gemeld is dat vanaf 1 december een opzegtermijn is van 9 dagen. 

Reputatie 7
Badge +6

Gaat weer lekker dan . Klantenservice is bij veel bedrijven een ramp heb ik helaas mogen ervaren . Ten eerste de bereikbaarheid . Daarnaast kunnen / weten / willen  ze meestal veel te weinig . Zo ben ik al twee dagen bezig een verzekeraar trachten te bereiken voor iets wat door hun eigen regels alleen telefonisch kan . Krijg het niet voor elkaar tot nu toe . Ze geven ook niet aan hoeveel wachtenden er zijn , dus weet ik ook niet of wachten nut heeft . 

Badge +1

Goedendag,

Ik hoop dat je al weet of er sprake is van dal- en nachttarief of dat er sprake is van normaal tarief (enkel).

Als je er nog niet uit bent, kan je een account aanmaken bij “Mijn Eneco”.

https://www.eneco.nl/aanmelden/

Daarna kan je bij “verbruik” > “verbruik gegevens” zien of je dubbel- of enkeltarief hebt.

Succes!

Reageer