Vraag over de energievergelijker van de consumentenbond

• 27 December 2015
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Ik heb de goedkoopste energie aangevraagd via mijn consumentenbond maar ze hebben de kw en m3 gas veranderd en daardoor is het lager geworden maar in werkelijkheid is bv nuon goedkoper ik heb gevraagd op basis van 5000 kwh elektr en 2500 gas ze hebben dit zelf veranderd

2 reacties

Beste Abrahamse,

In de titel staat dat u misleid bent echter wie zijn ze en wat hebben ze gedaan?

Ik heb de goedkoopste energie aangevraagd via mijn consumentenbond maar

ze hebben de kw en m3 gas veranderd en daardoor is het lager geworden maar in werkelijkheid is bv nuon goedkoper ik heb gevraagd op basis van 5000 kwh elektr en 2500 gas ze hebben dit zelf veranderd

Geplaatst door H Abrahamse op Dec 27, 2015.
Reputatie 1

Ik heb de goedkoopste energie aangevraagd via mijn consumentenbond maar

ze hebben de kw en m3 gas veranderd en daardoor is het lager geworden maar in werkelijkheid is bv nuon goedkoper ik heb gevraagd op basis van 5000 kwh elektr en 2500 gas ze hebben dit zelf veranderd

Geplaatst door H Abrahamse op Dec 27, 2015.
We hebben naar je melding over onze vergelijker gekeken, maar helaas kunnen wij niet achterhalen wat precies het probleem is waar je tegen aanloopt. Daarom zouden we graag nog wat extra informatie ontvangen.

1. Waar in de energievergelijker zie je staan "goedkoopste energie"?
  2. Wat bedoel je precies met m3 en kw is veranderd?
  3. En wanneer heb je de energievergelijker precies gebruikt?
In de vergelijker staan overig soms ook tijdelijke actieproducten van aanbieders, waardoor deze soms goedkoper kunnen uitvallen dan het collectief. Het kan zijn dat Nuon in de periode dat jij de vergelijker hebt gebruikt een actieproduct aanbod.

Reageer