Consumentenbond.nl
Beantwoord

Waarom zie ik Engie niet meer verschijnen in de Energievergelijker van de Consumentenbond?

• 18 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 274 Bekeken

Waarom zie ik Engie niet meer verschijnen in de Energievergelijker van de Consumentenbond?

icon

Beste antwoord door Imke 21 oktober 2020, 10:35

Hi @N. Bisschop , dank voor je vraag en welkom op de Community! Scherp opgemerkt. Helaas hebben we geen overeenkomst meer met Engie. We zullen de informatie op de website hierover zo snel mogelijk aanpassen. Excuses voor de ontstane verwarring!

Bekijk origineel

6 reacties

A priori is het antwoord eigenlijk altijd; Omdat u ergens een vinkje gezet heeft waardoor de betreffende maatschappij niet verschijnt. Probeert u eens alle keuzes uit te zetten zodat echt alles in beeld is en check of uw maatschappij er dan bij zit. Maak dan uw keuzes en kijk telkens wat er overblijft.

Hallo Deen.
Ik heb de vergelijker vaker gebruikt en weet hoe het werkt. Het rare in dit geval is , dat ik alle andere maatschappijen te zien krijg (met hun produkten) behalve ENGIE. Wat ik ook probeer...geen Engie te zien...

Ik heb het zelf ook maar even geprobeerd en Engie zit er als maatschappij wel in maar als ik op de filter opties druk bij de aanbiedingen zie ik dat zij een van de partijen is zonder een aanbod. Nou moet je altijd eerst je postcode invullen, hypothese; Kan het zijn dat Engie alleen nog regionaal actief is?

Badge +8

Hi @N. Bisschop , dank voor je vraag en welkom op de Community! Scherp opgemerkt. Helaas hebben we geen overeenkomst meer met Engie. We zullen de informatie op de website hierover zo snel mogelijk aanpassen. Excuses voor de ontstane verwarring!

Dank @Imke.
Maar waarom heeft de CB geen overeenkomst meer met Engie? Ik ben aan het twijfelen of ik mijn huidig contract ( tot 18-11-2020 ) bij hen verleng. en kan elk informatie gebruiken...

Niets verbiedt je natuurlijk om de beste uit de vergelijker ook te vergelijken met je aanbod van Engie. Heb ik twee maanden geleden ook gedaan met het continueringsvoorstel van Vattenfal en één ding was zeker, blijven loonde bepaald niet:grinning:

Reageer