Wanneer kan ik me inschrijven voor het Energiecollectief?

• 21 December 2018
  • 2 reacties
  • 358 Bekeken

C.G.M. Hageman
Goede middag,
Mijn éénjarig energie contract bij NLE loopt 4 mei 2019 af. Ik krijg nu al een nieuw voorstel maar ben niet zeker of het verstandig is hierop nu in te gaan. De btw verhoging per 1 januari zal iedereen moeten betalen. Vandaar dat ook de eerste drie maanden van 2019 mijn maandbedrag wordt verhoogd van 126 naar 140 euro.
Wanneer verschijnt er weer een oproep voor een aanmelding voor een collectief inkoop actie via de CB?

2 reacties

Badge +8
Hi @C.G.M. Hageman, Welkom op de Community!

Je kunt je nog t/m 31 december inschrijven voor ons Energiecollectief. Graag verwijs ik je voor meer informatie naar onze website. Je kunt ook altijd contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Energie. Zij zijn telefonisch bereikbaar op: 088 66 99 088 (ma-vr 9.00-20.00).

Succes!
Reputatie 7
Badge +5
Op deze website staan een 1 jaar aanbod en een 3 jaar aanbod van 2 maatschappijen, waar je tot en met december gebruik van kunt maken.

Het Energiecollectief

Als je daar in het aanbod op de i klikt in het grijze rondje dan zie je de prijzen van dit aanbod.
Vergelijk het aanbod maar eens met andere vergelijkingssites zowel de prijzen als het vastrecht is zeer scherp.
Als je kijkt wat de variabele prijzen nu doen vanaf 1 januari 2019 bij de grote energiemaatschappijen, dan denk ik niet dat het aanbod van de collectieven volgend jaar lager ligt.
De vraag naar energie wordt steeds groter op de wereldmarkt en meestal stijgen de prijzen dan ook.

Ik heb van dit aanbod gebruik gemaakt, omdat ik geen betere kon vinden.

Reageer