Welkom Energie vs EnergieFlex

• 24 November 2021
  • 53 reacties
  • 872 Bekeken

Toon eerste bericht

53 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb het ook op tv gezien dat de Consumentenbond dat zei een of twee dagen geleden. Ik denk dat het op het journaal van RTL4 was. Hier staat er wat over van oktober 2021.

Het is hier uitgebreid aan de orde geweest en er is letterlijk niets over gezegd door de Bond.

@A. Deen Ik heb het gevonden, ik heb Ziggo Go tv en kan uitzendingen terugkijken. Het is in de uitzending van Eenvandaag van 22-12-2021 die meteen begint met het onderwerp faillissement van de energiebedrijven. Vanaf 02.40 is Gerard Spierenburg van de Consumentenbond aan het woord, op 04:14 zegt hij dat de consumenten beschermd moeten worden door bijvoorbeeld een garantiefonds. Hij zegt het echt wat @John Hos hierboven aanhaalt.

Op EenVandaag uitzending 22-12-2021

Ik heb op je link geklikt maar dan kom ik terecht in 6 pagina's forumtekst. Ik heb geen idee wat je ermee bedoelt, het is een beetje teveel om dat allemaal te gaan lezen. Kan je nog zeggen welke pagina en welke bijdrage want ik snap er anders niks van.  

Ik heb op je link geklikt maar dan kom ik terecht in 6 pagina's forumtekst. Ik heb geen idee wat je ermee bedoelt, het is een beetje teveel om dat allemaal te gaan lezen. Kan je nog zeggen welke pagina en welke bijdrage want ik snap er anders niks van.  

Er staat simpelweg dat iemand vindt dat er een garantiefonds zou moeten komen, naast een heleboel andere dingen die mensen vinden. Het doet er ook niet toe, de Consumentenbond ligt onder vuur is weer eens in de bekende “luiken dicht” modus gegaan. Ze hebben hun zegje gedaan en reageren inhoudelijk verder nergens meer op. Leuk dat men dan op televisie nog wel over het onderwerp speculeert.

Reputatie 7
Badge +7

Dank je wel A. Deen, nou heb ik begrepen wat je bedoelt. Het worden nu even moeilijke tijden wat energie betreft. 

Reageer