Enkele jaren geleden was ik klant van EnergieFlex. Zij zijn daarna failliet gegaan waardoor ik ruim € 500.00 voorschot niet terug heb gekregen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de directeur hiervan weer opnieuw een bedrijf heeft mogen opstarten 'Welkom Energie' . Dit bedrijf is onlangs ook weer failliet verklaard. Waarom kan ik deze persoon niet alsnog ter verantwoording roepen en tot terugbetaling van mijn voorschot van EnergieFlex manen? Ik verwacht dat hij het weer zo heeft geregeld dat hij niet hoofdelijk aansprakelijk gesteld kan worden.
Ik mis een deugdelijk advies van de Consumentenbond als ik de ‘energievergelijker’ gebruik. m.a.w. geef ook aan of een bedrijf betrouwbaar is en haar financiën op orde heeft.
Actie in deze door de Consumentenbond zou wenselijk zijn.
Welkom Energie vs EnergieFlex

Ik heb op je link geklikt maar dan kom ik terecht in 6 pagina's forumtekst. Ik heb geen idee wat je ermee bedoelt, het is een beetje teveel om dat allemaal te gaan lezen. Kan je nog zeggen welke pagina en welke bijdrage want ik snap er anders niks van.
Ik heb op je link geklikt maar dan kom ik terecht in 6 pagina's forumtekst. Ik heb geen idee wat je ermee bedoelt, het is een beetje teveel om dat allemaal te gaan lezen. Kan je nog zeggen welke pagina en welke bijdrage want ik snap er anders niks van.
Er staat simpelweg dat iemand vindt dat er een garantiefonds zou moeten komen, naast een heleboel andere dingen die mensen vinden. Het doet er ook niet toe, de Consumentenbond ligt onder vuur is weer eens in de bekende “luiken dicht” modus gegaan. Ze hebben hun zegje gedaan en reageren inhoudelijk verder nergens meer op. Leuk dat men dan op televisie nog wel over het onderwerp speculeert.
Dank je wel A. Deen, nou heb ik begrepen wat je bedoelt. Het worden nu even moeilijke tijden wat energie betreft.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.