Wie heeft ervaringen met het Bedrijf Nederland Wekt Op ?

• 19 September 2022
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

We hebben een offerte van deze firma  van zonnepanelen ontvangen. `Goede materialen en ze kunnen al binnen 4 weken deze materialen installeren.

Ik kan nauwelijks geven van deze firma vinden. Ook geen reviews.

Graag hoor ik van eerdere klanten welke ervaringen zij gebben opgedaan.

Bij voorbaat dank

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Hendriksen Ruime omschrijving van de werkzaamheden en Explotatie.

De keuze is natuurlijk aan U.

3 maanden aktief, of een tussenpersoon? Als je verder zoekt zijn er veel linken vind je ook deze, dus niet betalen is zeker geen optie😎

Wij zijn trots op onze samenwerking met Atradius Collections

• Atradius Collections is een gerenommeerd incassobureau met wereldwijd meer dan 30 vestigingen.
  • De Atradius Groep heeft meer dan 90 jaar ervaring op het gebied van kredietverzekeringen en andere credit management diensten.
  • Atradius Collections streeft hoge kwaliteitsnormen na en is daarmee succesvol in het genereren van cashflow voor haar klanten.
  • Atradius Collections heeft zich ontwikkeld tot cruciale partner op zowel de nationale als internationale markt van B2B incassodiensten.

Bedrijf Nederland Wekt Op ?

Of dit één en de zelfde is vraag ik mij af,

Bedrijfsgegevens

• Oprichting

20 juni 2022

• Rechtsvorm

Besloten vennootschap

• Status

Actief

• Graydon nummer

63211642

• KvK-nummer

86903241

• Sector

Groot- en detailhandel; reparatie van auto’s

• Activiteit (SBI-code)

4652 - Groothandel in elektronische en telecommunicatieapparatuur en bijbehorende onderdelen

• Activiteit details

De in- en verkoop, productie en montage van zonnepanelen en waterpompsystemen met toebehoren en soortgelijke producten. Beheer- en holdingactiviteiten.

Reputatie 5
Badge +5

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/zonnenpanelen-van-nederland-wekt-op

Persoonlijk word ik niet zo enthousiast van hun site. Weinig vernieuwend of detailinfo. Bij het aanbod ‘laadpalen’ moet je altijd alert zijn op eventueel meerwerk e.d. Is de offerte gedetailleerd genoeg?

Het blijft inderdaad allemaal vaag. Ik heb de offerte geweigerd.

Dank voor jullie reacties

Reageer