Windcentrale ervaringen en problemen

• 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

Bij de verkoop van mijn winddelen van de Windcentrale heb ik problemen. Volgens de Windcentrale is de verkoop goedgekeurd en is de overdracht (wat wil dat precies zeggen?) op 29 december.

Greenchoice zegt dat dit helemaal niet waar is.

De Windcentrale wil geen contact opnemen met Greenchoice terwijl zij partners zijn.

Ik heb gemerkt dat er meer klachten over de Windcentrale zijn.

Daarom zou ik heel graag willen weten of er interesse is om een platform te creeeren om de problemen in kaart te brengen, en eventueel samen een klacht bij een financiele autoriteit zoals Kifid of AFM in te dienen.

Misschien bestaat zo’n platform al? Dan zou ik me daar heel graag bij aansluiten!

Veel idealistische mensen maar ook mensen met een kleine beurs zijn erg teleurgesteld over deze onderneming en voelen zich benadeeld en/of klemgezet.

5 reacties

Ik heb nooit gezien dat er een dergelijke interest group of platform bestaat maar er zijn wel vaker mensen langs gekomen die teleurgesteld waren.

Ik ken de materie niet maar wat zou er misgaan als uw aandelen inderdaad op 29 december verkocht worden zoals de Windcentrale blijkbaar meldt?

Bedankt voor uw reactie.

Volgens de Windcentrale gaat ‘de overdacht’(whatever that may be) 29 dec plaatsvinden.

Volgens Greenchoice niet omdat er niets bij hen is aangemeld. Er is dus helemaal geen accordering, itt wat de Windcentrale meerdere malen tegen me gezegd heeft.

Ook heb ik klachten gelezen op kassa en hier dat zo'n overdrachtsdatum steeds weer wordt uitgesteld.

Omdat ik financieel erg moeilijk zit, ga ik niet op die datum wachten en er dan achter komen dat ook bij mij de smoesjesmolen aan het draaien is.

Als de Windcentrale mijn 6 delen deze week nog aanmeldt bij Greenchoice, is er niets aan de hand en trek ik mijn platform oproep terug. daar wil ik dan natuurlijk wel eerst bericht van krijgen.

Ik heb mijn winddelen verkocht en betaald gekregen.

Ik moest wel heel veel bellen en om namen van medewerkers vragen van zowel Greenchoice als De Windcentrale.

Bij deze trek ik mijn platform oproep terug.

@Gebruiker1670420609 

Mooi dat het  dan toch gelukt is.

Heb al jaren winddelen, maar vind Greenchoice toch een bedenkelijke administratie voeren. 

Ik heb nu zonnepanelen,  moet dus de winddelen verkopen, maar dat duurt al 2 maanden!!!

Zeer kwalijk.

Nooit meer .

Greenchoice als energieleverancier heeft bij mij de langste tijd gehad.

Reageer