Consumentenbond.nl

Zojuist telefonisch contact van een zeer agressief persoon energieleverancier

• 15 februari 2021
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Zojuist telefonisch contact van een zeer agressief persoon die bij hoog en bij laag beweert dat wij een enegiecontract bij hen hebben terwijl dat niet zo is.

Hij probeert ook dat ik ons bankrekeningnummer telefonisch vermeld. Probeert van alles om het vertrouwen te winnen.  Hij zegt van Servicevergelijk te zijn en via de consumentenbond werkt.  Hij heet * en zijn telefoonnummer is * Hij probeert een energiecontract bij DGB energie erdoor te duwen. Als ik zeg dat ik dat niet wil wordt hij steeds brutaler. Hij stuurt een 5 jaar contract naar ons mailadres. “wat wilt u dan niet mevrouw, met harde stem” Heel erg vervelend zo.

*[gegevens door beheerder verwijderd i.v.m. privacygevoelige informatie]

6 reacties

We grossieren vandaag in open deuren maar hang gewoon op. Discussie nadat u hebt aangegeven dat u niet wil is zonde van uw tijd. Klik! Tuut, Tuut, Tuut.

Ja, maar doordat ze best veel informatie hebben ga je bijna geloven dat ze echt een tussenpersoon van je huidige leverancier zijn. Ik moest mijn bankrekeningnummer noemen, zogenaamd voor de AVG, toen snapte ik het…...niet gedaan natuurlijk.

Ze zijn heel geslepen maar juist daarom, ophangen die ei**ls. Ik vind eigenlijk dat DGB daar een douw voor zou moeten krijgen, zolang energiebedrijven met dit soort cowboys werken houdt het niet op.

Reputatie 3
Badge +3

Ik blijf mij er over verbazen dat dit nog steeds gebeurt. Alle consumentenprogramma's, consumentenbond  etc. hebben hier al zoveel over gezegd. Bel me niet werkt ook niet. Een nieuwe wet van Mona Keizer zal ook niet werken. Het ligt bij de energiebedrijven nu. Stop er mee, want het is negatieve reclame.

Persoonlijk heb ik geen last. Mij bellen ze nooit. Beetje jammer, want ik lust ze rauw.

Badge +8

Dank voor de melding, @Erenst. Dit klinkt als een vervelende ervaring! Ik geef dit ook intern door aan de verantwoordelijke afdeling (inclusief de gegevens die ik nu heb weggehaald om privacyredenen ).

Imke, Hartelijk dank, voor uw bericht. Door mijn werk kan ik mij prima redden aan de telefoon maar dit gesprek vol leugens en (gekochte) informatie was alles behalve respectvol. Vriendeljke groet, Anke

Reageer