Consumentenbond.nl

Air Miles verzilveren: de moeite waard?

Reputatie 3
Badge +6
Wie voor 1 november op de valreep zijn vervallende Air Miles wil inwisselen: je hebt een maandje extra de tijd! De vervaldatum is opgeschoven naar 1 december 2018.
Om zo veel mogelijk uit je Air Miles te halen, geven we je 7 handige tips: waar zijn je Air Miles meer of juist minder waard? Hoe kun je de waarde ervan nog ietsje langer gebruiken? Doe je voordeel met de tips.

Eind september waren 2,5 miljard Air Miles van zo’n 650.000 spaarders nog niet verzilverd. Wat voor Air Miles spaarder ben jij? Ben je lekker actief en wissel je ze vaak in? Of vind je wat je ervoor terugkrijgt niet het inwisselen waard? Praat mee!

9 reacties

Badge +5
Mijn ouders die wouden een headset voor school halen. Zodat ik me beter kon concentreren. Maar na meerdere pogingen lukte het alsnog niet doordat de website niet werkte.
Mijn ouders sparen veel.
Je kunt je airmiles ook omwisselen voor bol.com tegoed!
Reputatie 7
Badge +7
Meladorable schreef:

Slim! Bedankt voor de tip @Meladorable.
Reputatie 5
Badge +4
Ik ben er klaar mee! Je spaart je decennia lang een ongeluk, waarbij je Airmiles ook tussentijds nog eens "gedevalueerd" worden, en dan krijg je ineens te horen dat een flink deel zal komen te vervallen. Ik heb ze verzilverd voor een tegoed bij Bol.com (€25,- opgebouwd in 25 jaar, wow!) en daarmee een staafmixer gekocht. Daarna mijn Airmiles-account opgeheven. Mooi weer een pasje minder in mijn portemonnee...
Reputatie 6
Badge +5
Meestal kreeg/krijg je Airmiles bij bedrijven die al hogere prijzen hadden.
Ik ben vrijwel direct na de start alweer gestopt met de Airmiles, omdat ik bij andere bedrijven en benzinestations een stuk goedkoper uit was.
Badge +5
Een tip, kijk naar hoeveel het kost en hoeveel je in geld waarde krijgt.
Soms krijg je namelijk 5 cent per airmile. en soms 1 cent per airmile.

Wanneer je echt een goede deal wil moet je dus gaan rekenen.
Reputatie 4
Badge +4
Meladorable schreef:

Interessant! Wist ik niet.
Tegelijk even gekeken op Airmiles.nl

Jammer...

"
Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om Air Miles in te wisselen bij Bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit wel weer kan. Onze excuses voor het ongemak.
"
Reputatie 7
Badge +5
Ooit begonnen met zegeltjes van Shell . Die waren nog wel de moeite waard met drie auto's in de familie. Die airmiles die we nu hebben ben ik niet zo blij mee . Ik laat het saldo niet hoog oplopen. Nu en dan is er een kortingsactie bij Shell , Praxis of Appie Heyn . Daar maak ik gebruik van . Hierdoor is mijn saldo meestal tussen 1000 en 2000 en heb ik geen last van die vervaldatum.
Air Miles heb ik al lang niet meer

Reageer