Consumentenbond.nl

Allsecur wordt Allianz en er zou niets veranderen

• 15 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 868 Bekeken

• Nieuwe deelnemer
  • 2 reacties

Was allsecur klant en wordt nu allianz klant.

Wat een ellende. 

Je kan niet meer inloggen allsecur klanten worden niet herkend door allianz.

Telefonisch is de Allianz niet bereikbaar. Uren in de wacht gezeten

Via de chat kunnen ze alleen informatie geven over nieuwe polissen en of vragen over polissen.

Over gemelde schades weten ze niets. En ook kunnen ze er niet voor zorgen dat er dan contact met je wordt opgenomen.

Mail zijn zoek geraakt. Wat een elkende

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Komt me bekent voor :wink:
https://youtu.be/BoGniQRs9so

Kon ze net ook niet telefonisch bereiken. Kan de Consumentenbond eens informeren hoe dit zit?

Reputatie 3
Badge +5

Dank voor jullie meldingen @ErnaR en @Jahaa, ik ga dit intern doorzetten als signaal! 

Ps. Informeer dan ook is waarom ze met schadebedrijven waar ik eerst de auto naar toe kon brengen zijn gestopt. En nu in zee zijn gegaan met 3e rangs herstelbedrijven. Waar je,je fiets nog niet naar toe wil brengen?

Er zou toch immers niets veranderen!

Bedankt Sophie. Het nummer was onbereikbaar en daarna werd de verbinding verbroken. Kreeg zelfs geen bandje te horen.

Reputatie 4
Badge +6

Kon ze net ook niet telefonisch bereiken. Kan de Consumentenbond eens informeren hoe dit zit?

Ik lees het nu, ik zal bij Allianz informeren wat er aan de hand is. Eerder speelde dit ook, zie dit bericht.

Dat is al even geleden. Ben later netjes te woord gestaan. De gemaakte afspraak zijn ze nagekomen (opzegging is goed verwerkt). Alleen de website werkte toen niet goed. Weet niet hoe dat nu is.

Reputatie 4
Badge +6

Gelukkig! We kregen verschillende signalen over onbereikbaarheid bij Allianz Direct, door een collega werd ik toen op dit topic geattendeerd. Maar goed te horen dat het later (hopelijk snel) is opgelost.

Reageer