Consumentenbond.nl
Vraag

ANWB Digikluis is gestopt, wie kent een alternatief?

ANWB Digikluis bestaat niet meer. Alternatief is ABN Amro stand-bij-service, maar daar bankier ik niet.

Ik vond het makkelijk, met één telefoontje kon je alle bankpassen en creditcards blokkeren, ook van je partner.
Bestaat nog ergens bij een verzekeraar zo'n product?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Wenzel, welkom bij onze community! Ik moest even opzoeken wat de Digikluis van ANWB inhield, bij deze voor anderen die het niet kenden:

"Jaren geleden is ANWB Digikluis opgezet om belangrijke gegevens in een beveiligde omgeving bij elkaar te bewaren. Het belangrijkste doel was leden ontzorgen in geval van verlies of diefstal van belangrijke passen of telefoons. Door verschillende ontwikkelingen in de markt, zoals apps om je bankpassen te blokkeren en herinneringsmails van gemeenten bij verlopen paspoorten, hebben we gemerkt dat de behoefte aan Digikluis sterk is verminderd. daarom is besloten per 31 december 2018 te stoppen met ANWB Digikluis." (zie de ANWB site)

Of iets soortgelijks elders bestaat durf ik niet te zeggen, maar ik kan me wel voorstellen dat onze community leden wegen gevonden hebben om hun bankpassen en belangrijke gegevens te beveiligen.

Wie heeft een tip voor @Wenzel?

Reageer