Consumentenbond.nl
Beantwoord

belastinggids 2018

• 9 september 2018
  • 9 reacties
  • 626 Bekeken

Hallo

Ik ben net lid van de consumentenbond en ook van de geldgids en er staat dat ik de belasting gids 2018 gratis krijgt maar ik kan niet vinden hoe precies want ik moet gewoon betalen.

Weet iemand hoe ik die kan verkrijgen en gratis uiteraard?
icon

Beste antwoord door F. den Oudsten 9 september 2018, 15:17

De tijd van het ontvangen van de belastinggids voor leden die al een tijdje lid zijn (omstreeks februari) is al voorbij. Je kunt niet verwachten dat je hem met terugwerkende kracht ook nog gratis krijgt als je net lid bent. Maar troost je, ik denk dat je hem volgend jaar over belastingjaar 2018 wel gratis krijgt.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5
De tijd van het ontvangen van de belastinggids voor leden die al een tijdje lid zijn (omstreeks februari) is al voorbij. Je kunt niet verwachten dat je hem met terugwerkende kracht ook nog gratis krijgt als je net lid bent. Maar troost je, ik denk dat je hem volgend jaar over belastingjaar 2018 wel gratis krijgt.
Reputatie 7
Badge +6
Ja , hoor . Je krijgt hem tijdig opgestuurd . Daar hoef je niets voor te doen .
Ok bedankt voor jullie berichten.

Ik wacht wel af dan.

Mvg
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt @E.T. Wiersum en @F. den Oudsten voor jullie reacties, jullie maken mijn baan erg gemakkelijk zo. 😉 Het klopt dat je de Belastinggids opgestuurd krijgt wanneer deze uitgebracht wordt @luc huijsmans. Dit is inderdaad omstreeks februari.
Reputatie 7
Badge +6
☺
Reputatie 4
Badge +7
Beste Luc,

Als abonnee van de Geldgids kun je ook digitaal de Belastinggids 2018 inzien (na inloggen op de website).
Ok bedankt ik ga gelijk kijken
Reputatie 4
Badge +5
Is het gelukt @luc huijsmans ?
Reputatie 7
Badge +5
Bedankt @E.T. Wiersum en @F. den Oudsten voor jullie reacties, jullie maken mijn baan erg gemakkelijk zo. 😉 Het klopt dat je de Belastinggids opgestuurd krijgt wanneer deze uitgebracht wordt @luc huijsmans. Dit is inderdaad omstreeks februari.

Of werkeloos 😉

Reageer