-
-
Actieve deelnemer
-
12 reacties
Al vanaf 2015 iedere gang van SRK doorgestuurd. Aegon trekt zichzelf niks aan bij de procedure fout die SRK heeft gemaakt om een rechtszaak in hoger beroep aan te gaan. Aegon verkondigd dat klachten van SRK niet bij Aegon terecht komen maar intern bij SRK. Ik kom trouwens met de vraag om hulp via hen, waar premie wordt betaald en nemen de moeite niet om te kijken wat er aan de hand is. Mijn moeder was terminaal, is onder vreemde omstandigheden overleden en Notaris van Goethem uit Hulst heeft onze moeder 3 dagen erna laten cremeren zonder familieleden op de hoogte te brengen. Deze notaris is daarvoor berispt bij de Kamer van het notariaat en in hoger beroep. Nu maakt SRK een procedure fout en kreeg ik een bericht dat als ik boven de 10.000.- zit ik tot 30.000.- zelf 10% moet ophoesten, bij nog hoger bedrag wordt het zelfs nog meer ophoesten. Als SRK geen fouten had gemaakt werd alles vergoed. Ik kom SRK om hulp vragen, vraag niet om verschillende behandelaars waar je compleet van kastje naar de muur wordt gestuurd. Zij maken die regels en ik vroeg alleen om hulp. Op de site staat dat je een advocaat naar keuze mag als SRK fout is, maar dan wil men dat maar voor 1 onderdeel van mijn klacht regelen en ben daarna verplicht terug bij SRK te blijven. Ontmoedigingsbeleid, velen zouden de moed al hebben laten zakken, maar ik kan niet door 1 deur met mezelf als ik niet tot het laatste toe mijn uiterste best heb gedaan. Door nalatigheid ben ik benadeeld, weet iemand daar raad op? Een sorry, ik ben fout was al teveel. Moet straks nog aan geldinzamelings actie gaan werken, want door deze tragische gebeurtenis ben ik mijn fulltime baan verloren.