Consumentenbond.nl

Ben verzekerd door Aegon. Die stuurt door naar SRK.

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Sorry, dat heb ik niet gezien, ik heb gereageerd op het openingsbericht.
@crealien88 Wat een ellendige situatie! En wat een ongelofelijk geduld moet je hebben in deze kwestie. Ik hoop van harte dat er spoedig wat beter nieuws mag volgen. Heel veel sterkte en succes hiermee. Je mag ons natuurlijk altijd op de hoogte houden.
Badge
Beste Pricilla
Vandaag weer bericht gekregen van rechtsbijstand verzekering en onmogelijke voorwaarden en eisen worden opgelegd, waarbij ik als nabestaande en gedupeerde financiële gevolgen zal hebben. Dit heet dan rechtsbijstand waar je gedeeltelijk verstrengeld raakt in de bureaucratie van macht. Hoe lang ik dit spel mee kan spelen weet ik niet, psychische klachten en baan kwijt door deze voortkabbelende touwpuwtrekkerij, gaat parten spelen. Wagon heeft laten vallen dat ik als ik er met SRK niet uit kom een klachtencommissie dien in te schakelen. Weer de zoveelste zaak. Mijn strijd is nu niet meer alleen over de veroorzakers van dood en leed nadien, maar ook nog gerechtigheid halen waarin je door je re htsbijstand in gedupeerd wordt. Nog eventjes en de media mag heel mijn pakket hebben, dan zijn mensen in ieder geval op de hoogte wat oude alleenstaande kan overkomen als je je testament en executeur door notaris laat uitvoeren.
@crealien88 Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo moeizaam gaat, maar bovenal dat het moeilijk wordt gemaakt. Heel spijtig om te lezen! Ik begrijp uit ervaring dat het heel veel stress met zich mee kan brengen!

Zoals Aegon aangeeft is het inderdaad mogelijk om een klacht tegen een rechtsbijstandverlener te starten. Het Klachten Instituut Financiële Dienstverlening kan een uitspraak doen. Op onze website hebben we een stukje geschreven wat je kunt met klachten over je rechtsbijstandsverzekeraar/ verlener. Klik hier als je wat meer wilt lezen.

Je geeft terecht aan dat dit opnieuw een procedure is, waar de nodige tijd en energie in zal gaan zitten. Dat klopt helaas. Je zal voor jezelf na moeten gaan of je deze strijd wilt voortzetten. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je gerechtigheid wilt gezien alles wat is gebeurd.

Dat je je verhaal gaat doen via de media kan ik me ook voorstellen. Heb je je klacht al geplaatst op Klachtenkompas.nl? Misschien is dit nog de moeite waard.

Nogmaals veel succes!

Reageer