Consumentenbond.nl

Blokkeerservice centrale registratie accounts/creditcards/etc.

• 2 juni 2015
  • 0 reacties
  • 199 Bekeken

Medeleden en staf,

Wij zijn al jaren min of meer 'tevreden' klant bij SOS Personal Service. Dus 1 centrale registratie waar je alle bankpassen en creditcards vastlegt zodat bij verlies/diefstal maar 1 nummer gebeld hoeft te worden. Kost plm. 12 euro per jaar, voor ons is dat het waard (ja het is een gevoel, natuurlijk kun je ook zelf alle telefoonnummers van de diverse instellingen gaan bellen en de nummers op je web-mailbox opslaan).

Echter wat meer en meer gaat steken is dat ze puur via brieven communiceren, dus de pasnummers etc. gaan makkelijk achterlopen. Ik ben dus gaan zoeken naar concurrenten maar dat valt een beetje tegen:

* Abn Amro Standbyservice (we zijn er al klant), is prima mÉt zelf alle nummers bijhouden. Echter door ervaringen uit verleden doen we liever geen nieuwe extra zaken met deze bank.

* ANWB biedt 'Digitale Kluis' doch alleen voor leden en dat zijn we niet.

* De Europeesche (moeder van SOS ook meen ik) biedt Personal Service alleen aan als anderen hun verzekeringsprodukten verkopen? En sowieso ben ik bang dan het dan weer via die echt achterhaalde brieven gaat.

Iemand die nog andere produkten in deze markt weet, eventueel in kombinatie met een reisverzekering want we zijn best tevreden over de reisverzekering maar zouden 'm eventueel kunnen overzetten als een maatschappij ook de blokkeerservice biedt...

Dank,

Erik + Sandya

[Opmerking redactie: topictitels iets verduidelijkt.]

0 reacties

Geen reactie

Reageer