Bux Zero: meer informatie over beleggen?

• 27 januari 2021
  • 5 reacties
  • 456 Bekeken

Is er al wat meer bekend over beleggen bij Bux Zero? Ik vond n artikel uit 2018. Ik zou graag met een klein bedrag willen starten maar mis kennis en ervaring. Is er al meer onderzoek vanuit de consumentenbond gedaan of is er een website of iemand die me persoonlijk eea kan vertellen?

5 reacties

Uit 2016: https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/artikel/714416/kleine-lettertjes-reactie-van-bux

Badge +8

Hi @Johnno, dank voor je vraag en welkom op de Community! Ik heb net navraag gedaan bij mijn collega en hij laat weten binnenkort weer een aantal beleggingsapps onder de loep te nemen. Nog even geduld dus! :relaxed:

Reputatie 4
Badge +3

U zou ook kunnen overwegen om.in crypto te gaan. Misschien meer risico maar zeker ook goede rendementen te behalen. Neem gewoon even de tijd om u in te.lezen in een digitale munt.

Ik geef de Iota als voorbeeld, daar zit o.a. Volkswagen achter.

Bux is trouwens zonder al.te veel kennis te doen, ook hier geld lees u even in in de partij waarin u wilt beleggen.

Hi Imke,

Weet je collega al iets meer?

Waar worden de resultaten van het onderzoek (beleggingsapps) gepubliceerd?

Badge +8

Hi @P. Rienks, een exacte planning is helaas nog niet bekend. Zodra ik meer weet, qua datum en waar de resultaten van het onderzoek gepubliceerd worden, zal ik het hier melden!

Reageer