Cheaptickets open datum ticket

• 16 February 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedemorgen, zoals vele met mij heb ik ook een vraag over cheaptickets. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Eind vorig jaar heb ik 2 tickets gekocht bij cheap, door Corona hebben we uiteindelijk besloten het te annuleren. Het zijn nu open datum tickets geworden. Ik probeer nu sinds half januari te boeken voor een nieuwe datum met die open datum tickets. Het contact gaat erg moeizaam maar dat terzijde. Nu zegt cheap dat ik naast de ticketprijzen (die ik dan betaal met dat open datum ticket), nog 408 euro per persoon voor tariefverschil moeten betalen en dan natuurlijk nog 50 euro persoon aan administratie kosten. Mijn vraag is klopt dit, ik heb het echt gevoel dat cheap mij oplicht met die 408 per persoon tariefverschil. Ik kan nergens online iets vinden over tariefverschil. Weten jullie hier iets van af of hebben jullie misschien hetzelfde meegemaakt?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken!

Hartelijk groet, Franka 

1 reactie

Ik ken het begrip open ticket wel maar dat is een ticket van een.maatschappij voor een bepaalde route zonder datum en die zijn duur. Het lijkt mij dat u een soort voucher van CheapTickets hebt gehad met een waarde, mogelijk de waarde van uw oude tickets, en die kunt u nu inzetten om een nieuw ticket te kopen. Voor de prijs van een specifieke vlucht  kunt u eens kijken bij de maatschappij zelf of de concurrent.

Reageer