Consumentenbond.nl

Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2018

• 12 mei 2019
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

in augustus 2018 66 jaar geworden alleen AOW als inkomen definitieve aanslag inkomstenbelasting ontvangen zou 628 moeten betalen belastingdienst zegt u ontvangt een excuusbrief en een nieuwe definitieve aanslag 2018 inkomstenbelasting maar wanneer ontvang ik die?

5 reacties

Hoe krijg ik antwoord?
Reputatie 7
Badge +6
Die excuusbrief moet je dus nog krijgen ? Wacht die even af . Vermoedelijk staat daar alles in wat je weten wil . Mogelijk ook een telnr voor als er iets niet duidelijk is.
Reputatie 7
Badge +5
@Gebruiker1557647169 Dit is een open forum waar iedereen elkaar kan helpen en de weg wijzen.
Consumentenbond moderators komen op vrijwel alle werkdagen in ieder topic voorbij.

Dit is geen vraagbaak om van de Consumentenbond direct antwoorden te krijgen.
Het kan wel velen de juiste weg wijzen naar een antwoord of een oplossing.

Zijn het juridische vragen, neem dan contact op met de Consumentenbond:
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies
(Gratis voor leden van de Consumentenbond.)

Voor vragen aan de belastingdienst zoals gemaakte afspraken, is alleen door de Belastingdienst zelf te beantwoorden: b.v. BelastingTelefoon: 0800 - 0543 (gratis)

Andere contactmogelijkheden: Belastingdienst Contact Hoe kunnen wij u helpen?
Reputatie 5
Badge +6
Hallo @Bert , goede avond.
Niet te streng zijn voor een 'nieuwe' deelnemer. Maar je zegt zelf al iedereen mag het forum om hulp vragen e.d., daarmee eens maar ook met het feit dat het niet alleen een vraagbaak moet worden. Daarom vind ik dat Gebruiker zonder meer de vraag anders moet formuleren, want waar gaat het over? Tenminste meer gedegen informatie is nodig, zo kan niemand een juist antwoord geven. En wellicht is een antwoord beter te verkrijgen bij door Bert genoemde instanties. Groeten Leo.
Reputatie 7
Het kan ook liggen aan de ingangsdatum van de AOW. De Belastingdienst heeft een enorme site, daar is vast wel iets te vinden, of even bellen maar of je dan het juiste antwoord krijgt?

Reageer