Consumentenbond.nl

Doe jij aangifte na schade of diefstal?

Toon eerste bericht

33 reacties

Beste, heer Vos.

Ik heb niet geleerd daar kregen wij de kans niet voor.En als ik dit lees krijg ik tranen in mijn ogen als ik terug denk aan mijn aangifte.En nu waarom vraagt u zich af? Heb daar op het bureau een een uur nou ja 55 min zitten te wachten en dan komen 2 personen mij aanhoren de een gaat koffie halen maar tot mijn verbazing alleen voor de ambtenaren zelf.geen tijd zegt ,wel voor koffie

.En de politiek praat me daar maar niet over daar deug geen van zitten allemaal voor hun eigen belang daar voor een goede pensioen later.

mijn vriendelijke groet
Reputatie 3
Badge +4
Beste F.H.Vos, Mijn beste heer Vos, kennelijk is het lezen van een bericht een moeilijke factor voor u. Ik heb in mijn bericht duidelijk beschreven dat NAAM, ADRES, BSNnummer en schuld bekentenis aanwezig waren bij de aangifte. Daarom begrijp ik niet helemaal waarom ik dan negatief zou zijn, het is klaar als een klontje dat alles al voorbereid was. Maar ja, er is een spreekwoord "Wie zonder zonde is, werpen de eerste steen" maar trek het u niet aan. No body is perfect but me!!!!Met toch een vriendelijke groet!!!
Ik denk het wel
Ik ben het volledig eens met de heer Vos dat de oorzaak van het probleem bij de politiek ligt en niet bij "de dienders". Dat het tot veel emotie leidt moge inmiddels duidelijk zijn; maar alleen het heel hard roepen wat er allemaal mis is, lost niets op. Het een ander verwijten dat hij/zij een betere opleiding heeft genoten, trouwens ook niet. De meeste mensen hebben hier hard voor moeten werken en het was ook niet voor iedereen vanzelfsprekend om naar het middelbaar/hoger onderwijs te gaan.

Als individu bereik je niet veel in de politiek; de Consumentenbond kan hier wel een rol in spelen, het zou dan ook mijn aanbeveling zijn dit onderwerp op te pakken en bij de daartoe bevoegde ambtspersoon neer te leggen (en druk blijven uitoefenen).
het ligt inderdaad aan de politiek maar ook deels aan het bestuur er werden snoepreisjes,etentjes en allerlei dure uitgave en vette bonus aan zichzelf uitkeren tenkoste van meneer agent en blauw op straat en zo is het niet alleen bij de politie maar ook in de zorg, duizende verzorgsters en helpende hebben een paar jaar geleden ontslag gehad,en nu het niet werkt zoals ze achter hun buro hadden dedacht is er een groot tekort in de zorg,ze hadden nooit de verzorgingshuizen moeten sluiten maar meer personeel erin moeten zetten zodat het weer leuk werd voor de bewoners en verzorgers en niet voor die top die hebben het al goed genoeg
Reputatie 7
Badge +6
Mee eens , dat de politie niet de hoofdschuldige is, maar de politiek. Het maakt overigens wel uit , welk bureau en welke agent je treft , heb ik gemerkt. Maar de politiek heeft alle maar dan ook alle instanties , die de gewone burger zouden kunnen helpen en beschermen , tot het bot uitgekleed .......En toch stemmen we massaal op degenen die dat veroorzaakt hebben. Wat kan het volk toch dom doen. Dit zien we echter niet alleen in Nederland , maar overal op de wereld. Vrijwel overal trekken foute figuren aan de touwtjes ......
Reputatie 7
Badge +6

Ja, altijd, om eigen buurt goed in beeld te houden bij de politie c.q. wijkagent.

Geplaatst door Aaltina Olsman op Jul 27, 2017.
Wijkagent? Zien we nooit . We kunnen hem mailen als er iets is. Heb ik een jaar geleden gedaan wegens een probleem . Ik wacht nog altijd op een reactie. Zelfs dat is blijkbaar te veel gevraagd.
Reputatie 3
Badge +4
Beste Lucyl, natuurlijk ligt het aan de politiek want daar zitten de mannekes die aan de touwtjes trekken. De bezuinigingen op de verzorgende bureau's moesten inkrimpen, in het onderwijs scholen samenvoegen onderwijspersoneel eruit. Politie mede door de vergrijzing lopen beneden hun kunnen, en wat er gebeurd? Een enkel woord staat er direct voor klaar "dit hadden wij niet kunnen voorzien" Maar mij is altijd voorgehouden dat regeren is vooruit zien, maar ik ben maar een gewone burger. Je kon dit op je klompen aan voelen komen, maar er is altijd wel een doekje voor het bloeden te vinden, want zij houden elkaar de hand boven het hoofd. En komt men eventueel geld tekort dan persen wij de bevolking weer uit! Er zijn natuurlijk ook agenten die het verschrikkelijk vinden wat er gebeurd maar er wordt niet naar geluisterd. Ok wel eens over nagedacht dat wanneer er geld is voor de politie er onmiddellijk op wordt ingespeeld van wat kunnen wij nu weer voor hen kopen, telefoon, computer, handboeien, wapenstok, pepperspray, pistool, portofoon en dan nu weer de bodycam en het houdt niet op. Ik heb het idee dat wanneer een agent valt er twee man bij moeten komen om hem weer op de been te helpen, zo wordt hij volgehangen. Met een vriendelijke groet!!

Reageer