Easyjet voucher terugbetaling

• 14 April 2021
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Hoe kan ik mijn voucher bij easyjet terug te laten betalen. Op internet vind ik geen enkele mogelijkheid.

6 reacties

Via e-mail heb ik van Easyjet te horen gekregen dat zij geen geld terug geven, maar uitsluitend vouchers

Ik heb ook de indruk inderdaad dat easyJet niet van plan is uitgegeven vouchers in te wisselen voor geld en dat ze daarnaast ook maar 12 maanden ook vervallen.

Klopt. Ik heb eenzelfde ervaring. Easyjet wil niet terugbetalen en via de consumentenbond bij vlucht.vertraag.nl een claim neergelegd. Maar daar werkt de site niet lekker van, want de digitale handtekeningen van de kinderen verdwijnen bij in en uitloggen. Vervolgens zegt men dat ik de claim niet goed ingediend heb.

Dit schiet allemaal niet op. En je praat niet over 1 cent!

Reputatie 7
Badge +6

Wettelijk moeten ze terug betalen als de klant dat wil . Het wordt klanten moeilijk , zo niet onmogelijk gemaakt omdat ze het niet willen of kunnen . Tja , niet zo easy ….  en niet alleen bij Easyjet . 

In 2020 vanwege corona heet onze scoutinggroep voucher moeten accepteren voor 12 tickets van nederland naar schotland. heftig omdat de leeftijdsgroep nu  voor het grootste gedeelte nu uit deze groep is vertrokken naar een volgende. maar na veel geregel heeft de huidige groep ze overgenomen en zouden deze worden gebruikt om naar Tsjechië te vliegen. helaas helaas tickets wederom geannuleerd i.v.m. de problemen op de luchthavens.

En er wordt ook geen oplossing aangeboden als je reist met een groep van 15 personen

Echter worden er nu wederom  vouchers aangeboden en wil men absoluut niet praten over terug geven van geld

Als dit zo doorgaat levert ons dit als scoutinggroep financieel gezien een aderlating op

En wil niemand van onze vereniging ooit nog vliegen met easyjet

kijk naar ryanair die alles op een betere manier oplossen !

Heeft iemand nog tips?

groet\Frans

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Gebruiker1598118105.  Indien je een lidmaatschap heb van de Consumentenbond, kun je altijd bellen naar de juridische ledenlijn via 070-4454545.  Zij zijn op werkdagen geopend tussen 8.30 -18.00 uur.  Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op https://www.consumentenbond.nl/wordlid/lidmaatschap?icmp=navigatie_button_maakkennis

Met vriendelijke groet, Shana

Reageer