Consumentenbond.nl

Ervaringen met verwijderen BKR registratie

• 26 september 2016
  • 7 reacties
  • 2340 Bekeken

Er is een, volgens ons onterrechte BKR registratie waar we van af willen. Het bedrijf Lindorff blijft hardnekkig de registratie vast houden en nu willen we via een bedrijf als BKR-vrij of Dynamiet dit aanvechten.

Heeft iemand ervaring met dit soort bedrijven?

7 reacties

Ben je al bij de geschillencommissie geweest?

Ben je al bij de geschillencommissie geweest?

Geplaatst door A. Deen op Sep 26, 2016.

Nee nog niet maar heb daar ook niet veel vertrouwen in. Heb gehoord dat die vooral op de hand is van de eiser.

Als daar betere ervaringen mee zijnj hou ik me aanbevolen.
Nee sorry geen persoonlijke ervaring, het was puur bedoeld als suggestie voor de goedkoopste optie. Overigens als je je zaak aanhangig maakt ben jij toch de eiser?
Reputatie 4
Badge +6
Beste FM leeman, voor een publicatie over dit onderwerp zijn wij op zoek naar mensen die hun ervaring willen delen, mocht je dit willen dan kun je mij een priv├ębericht sturen. groet, Marlies
- Bellen nooit terug op de afgesproken dag/tijd

- Laten het lijken alsof het makkelijk moet lukken, maar achteraf zeggen ze dan dat het is mislukt. (Echt heel misleidende uitspraken doen).

- Gaven aan dat het moest lukken (dat de codering er af gehaald zou kunnen worden. Daar zou die zn handen voor in t vuur steken). Op de datum waarop het klaar zou zijn volgens afspraak waren ze nog maar net begonnen. Hebben er een half jaar langer over gedaan dan afgesproken!!! Met het gevolg dat ons droomhuis door de neus is geboord (we hadden al een overeenkomst). Dag droomhuis en dag centen!

- Zelf maar weeeeeeer gebeld en zodoende een vergoeding gekregen van de helft van het bedrag dat we hebben betaald..

Ik denk dat ik ook zo'n lomp bedrijf begin.. Betaal 1000 euro als het niet lukt krijg je er 500 terug.. dan wordt ik wellicht ook rijk over andermans rug 😉

Als je het mij vraagt zou ik iedereen afraden om met ze in zee te gaan! Je kan fluiten naar je centen!!!
http://www.omroeplingewaard.nl/bkr-geeft-thuis-rechter-wel/
Reputatie 7
Badge +5
Mijn antwoord is ook nee, geen ervaring. Maar als iemand een BKR-registratie voor, of liever gezegd, tegen je heeft ingediend dan zouden daar toch goede gronden voor moeten zijn.

Hoe dan ook, bij mij zouden ze daar niet zo maar mee weg komen.

En ik zou dan beginnen met het indienen van een Klacht. Bij het BKR zijn ze natuurlijk ook niet helemaal achterlijk en als jij goede gronden hebt ......

https://www.bkr.nl/consumenten/contact/klacht-over-bkr/

Reageer