Fikse prijsverhoging betaalpakket ABN AMRO Bank

Badge

Vandaag een brief ontvangen van de ABN AMRO Bank. 

Per 1 oktober gaan ze de bankkosten anders berekenen. Dat betekent voor ons dat we van € 5 naar € 10,50 per maand gaan.

Meer dan 100% duurder.

Maar wat producten opzeggen die ze eerst gratis aanraadden. Belachelijke prijsverhoging 

64 reacties

Ik zag dat ze nu een spaargeldslot hebben.
Als dat aan zet, kun je geen spaargeld meer opnemen.
Het uitzetten van het slot heeft 24 uur vertraging.

Reputatie 7
Badge +8

Dank je Erik, ik zal er trachten aan te denken . Ik vind het echter ook niet erg spannend een grap van te voren aan te kondigen. En wat de aan te schaffen telefoontjes boven de 8 Android en ik meen zelfs boven de 12 bij Apple iphone betreffen kan je voor de meeste banken niet meer met oudere versies smartphones terecht en moet je dus nieuwe kopen. Zo kwam ik aan de dus kennelijk weinig serieuze opmerking. Sorry. Ik denk ook niet zo vaak aan smileys, likes en andere waarderingstekens, plus of minteken enz. Ik vergeet het gewoon, ook sorry daarvoor.

Reputatie 6
Badge +6

AD 3 mei 2022 ING  is  al druk aan het testen voor nog meer winst!!

Ach, verkeerd gelezen was een technische storing, aanpassing????

Goede Bank is alvast Voorbereid op de toekomst.

Volgens een woordvoerder van ING gaat het vooral om klanten die onterecht betaald hebben voor het opnemen en storten van contant geld. De kosten zijn volgens de woordvoerder in rekening gebracht door een technische aanpassing die door de bank is doorgevoerd.

Reputatie 6
Badge +4

Volgens een woordvoerder van ING gaat het vooral om klanten die onterecht betaald hebben voor het opnemen en storten van contant geld. De kosten zijn volgens de woordvoerder in rekening gebracht door een technische aanpassing die door de bank is doorgevoerd.

Oud nieuws, dat stond gistermorgen al online https://www.ad.nl/geld/onterecht-geld-afgeschreven-bij-onbekend-aantal-ing-klanten~a03f8886/

(Het is me een raadsel waarom je hoofdletters gebruikt midden in de zin. Zonder dat zijn je reacties al warrig en chaotisch genoeg.)

Met dit soort cryptisch cynisme kan ik sowieso heel weinig. Wat is hier nou feitelijk de boodschap en waarom diende dit onder “Fikse prijsverhoging betaalpakket ABN AMRO Bank” gemeld te worden? 

Reputatie 6
Badge +6

Als dan niemand wil begrijpen dat hier proeven gedaan worden, om systemen te testen voor toekomst, moet je wel oogkleppen op hebben.

En de boodschap voor @A. Deen cryptisch cynisme kan ik sowieso heel weinig ,

(2xlezen help soms)

Is dat de banken in elkaars voetspoor meelopen.

Duidelijker kan ik het toch niet maken.

Als je nog meer vragen hebt, zal ik, en/of het Forum deze graag voor je beantwoorden, daar is het Forum tenslotte toch voor.

Reputatie 7
Badge +5

je begint een beetje door te slaan richting het w-woord…… 

Reputatie 6
Badge +6

@E.B.F. Stroeve je begint een beetje door te slaan richting het w-woord…… 

Is dit nu een vraag aan of voor het Forum?

@A. Deen Met dit soort cryptisch cynisme kan ik sowieso heel weinig.

Inderdaad, ik eigenlijk ook niet.🙄

Reputatie 7
Badge +5

wat is het verschil tussen ‘aan’ en 'voor’ ? Taalkundig begint mijn zin met 'je’, dat zou genoeg moeten zeggen. Maar ik zal niet meer reageren, want off-topic moeten we zelf een beetje in de gaten houden. Die 3 puntjes werken niet altijd namelijk.

Reputatie 6
Badge +6

En zo lukt het ABN AMRO en andere banken, steeds weer om zand in de ogen te strooien en zij zijn de lachende derde.😁

En zo lukt het ABN AMRO en andere banken, steeds weer om zand in de ogen te strooien en zij zijn de lachende derde.😁

Als jij storingen bij de ING vreemd gaan duiden in een topic over een prijsverhoging van de ABN is dat vervelend maar de veronderstelling dat ABN dit u überhaupt leest en er om zou lachen is op zich lachwekkend.

Reputatie 6
Badge +6

Ja, @A. Deen (met wij bedoel je dan ik het Forum? weer naast de rails, 3x al.  
dan maar Of-Topic: volgens mij heb je het leesplankje 1e klas overgeslagen,

voor als je dit ook niet begrijpt begint bij: aap noot mies.(wel hard op lezen anders leer je het nooit)

O ja, lachende derde, is spreekwoorden en gezegden : 2e klas,

heeft niets een lachend bank te maken, gaat om de intensie.

wel snel lezen want dit bericht verwijderd zich zelf. Binnen uur.🤣

Voor de meelezende Forumleden excuus voor deze reactie.les.

Ja @A. Deen weer naast de rails, 3x al.  
dan maar Of-Topic: volgens mij heb je het leesplankje 1e klas overgeslagen,

voor als je dit ook niet begrijpt begint bij: aap noot mies.(wel hard op lezen anders leer je het nooit)

wel snel lezen want dit bericht verwijderd zich zelf. Binnen uur.🤣

Voor de meelezende Forumleden excuus voor deze reactie.

De (mee)lezende forumleden zouden je excuses best willen aanvaarden als je dan ook stopt met off topic reacties plaatsen. Maar aangezien je cognitieve vaardigheden je blijkbaar niet ondersteunen bij het begrijpen wat het probleem zien wij het somber in.

Voor de 2e keer in 14 dagen langdurig storing bij de ABNAMRO.
We kunnen nu al 12 uur geen geld meer overmaken.

Reageer