Consumentenbond.nl
Beantwoord

Geen bevestiging abonnement

  • 24 september 2020
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb net via de consumentbond een internetprovider gekozen en ik zou  een bevestigingsmail krijgen, maar heb tot dusver nog niets ontvangen.

 

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Imke 25 september 2020, 09:12

Hi @Gebruiker1600970351, wat vervelend dat je nog geen bevestiging ontvangen hebt. Je kunt hiervoor het beste even bellen met onze Klantenservice. Zij kunnen direct met je meekijken waar het eventueel mis is gegaan. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 18 uur via 070 445 45 45.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8

Hi @Gebruiker1600970351, wat vervelend dat je nog geen bevestiging ontvangen hebt. Je kunt hiervoor het beste even bellen met onze Klantenservice. Zij kunnen direct met je meekijken waar het eventueel mis is gegaan. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 18 uur via 070 445 45 45.

Reageer