Consumentenbond.nl

Geld terug na niet kunnen leveren vervangend product?

  • 12 september 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Ik heb dit voorjaar een tent gekocht die al snel stuk ging. De leverancier erkent dat maar kan niet dezelfde tent leveren. Hij biedt een grotere variant van de tent aan voor dezelfde prijs maar die wil ik niet want ik wilde nu net een kleine tent. De leverancier biedt nu een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag aan, maar ik wil mijn geld terug. Dat wil de leverancier niet doen. Heb ik recht op geld terug, en hoe vlieg ik dat aan?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Welkom op het forum @PetraP! Wat vervelend dat de tent zo snel stuk is gegaan.

Voor persoonlijk (juridisch) advies van de Consumentenbond kun je als lid zoals @A. Deen al schreef terecht bij ons adviesteam. Zij zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 8:30 en 18:00 via 070 445 45 45. Je kunt ze ook een bericht sturen via dit contactformulier.

Succes!
Inderdaad daar heeft u dan recht op. Heeft u al eens op de site gekeken daar staan voorbeeld brieven en anders kunt u de bond ook bellen tijdens kantooruren voor advies.

Reageer