Consumentenbond.nl

Hoe betaal je aan de kassa?

• 3 december 2019
  • 54 reacties
  • 3884 Bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Daar ben ik weer! Als je je geld werkelijk buiten het bereik van de graaiende overheid wil houden, dien je je geld voor een belangrijk deel in goud aan te houden 

Advies voor belastingontduiking, altijd handig. 

Reputatie 7
Badge +7

Als je het niet opgeeft is het zeker ontduiking.

Ander advies is dat je er goed van slaapt. Nou van mijn geboorte af slaap ik al slecht dus zal eens proberen al het geld in goud om te zetten.

Maar serieus, het gaat hier over betalen aan de kassa. Nou zet ik geld om in goud. Hoe, in baartjes. Ik zie me daar al mee bij de supermarkt komen.

Dan met munten, gouden munten. Oud Nederlandse munten van Beatrix, Juliana, Wilhelmina e.a., of Ducaten of Euro Gouden Munten, geen kassa die dat aanneemt. Ze zijn mogelijk niet erg snugger achter de kassa, maar zelfs bijzondere Euromunten, Nederlanfds fabrikaat, dus tenminste in Nederland wettig betaalmiddel, dat pakken ze niet eens aan, een vijfje, een tien Euro munt, kennen ze niet nemen ze niet aan, ook niet al is de verzamelwaarde hoger dan de muntwaarde. Kortom u kunt het niet menen met goud aan de kassa te gaan betalen. Groet Leo.

Inderdaad @L.J.F. de Ruiter , en om het verborgen te houden kun je het achter in de tuin begraven. Dat kan ook met geld, daar heb je geen goud voor nodig.

Reageer