Consumentenbond.nl
Beantwoord

Ideal overboeking naar Skrill nooit aangekomen.

Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden geld overgemaakt van mijn rekening naar mijn e-wallet van Skrill (via Ideal) Tot vandaag de dag niks aangekomen. Heb toen contact opgenomen met Globalcollect om te vragen hoe het zit. Zij hebben mij toen verteld dat het geld niet meer in hen bezit is. Had de support van Skrill al een bericht gestuurd omtrent de situatie maar er is geen gehoor.
Als ik dan naar de reviews kijk op het internet, zitten er wel heel veel andere mensen in hetzelfde bootje waar ik in zit.
Wat ik mij dan afvraag is hoe kan een bedrijf als Skrill gewoon je geld af kan pakken?

Met vriendelijke groet,

Manchurian Candidate
icon

Beste antwoord door Manchurian Candidate 5 februari 2019, 13:23

Natalie Rosien schreef:

Hoi @Manchurian Candidate, heb je inmiddels contact gehad met Skrill? Ben benieuwd hoe het is afgelopen!

Hallo dankjewel dat je erom vraagt.
Het is recht gedraaid door Skrill, alleen heb ik geen enkele reden of excuus gekregen van ze.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Manchurian Candidate schreef:

Wat ik mij dan afvraag is hoe kan een bedrijf als Skrill gewoon je geld af kan pakken?

Ja, je maakt dat geld zelf over en aangezien ze geen Nederlandse bankvergunning hebben heb je hier geen instantie waar je kunt reclameren. Nou zal eea in de praktijk wel meevallen dus begin eerst eens contact op te nemen met Skrill, voeg de gegevens van de overboeking toe en vraag waar je centjes zijn en dan moet het raar lopen als het uiteindelijk niet opgelost wordt.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Manchurian Candidate, heb je inmiddels contact gehad met Skrill? Ben benieuwd hoe het is afgelopen!
Natalie Rosien schreef:

Hallo dankjewel dat je erom vraagt.
Het is recht gedraaid door Skrill, alleen heb ik geen enkele reden of excuus gekregen van ze.

Reageer