Inboedelverzekering Nationale Nederlanden

• 15 April 2020
  • 4 reacties
  • 476 Bekeken

Nationale Nederlanden haalt de dekking van mobiele electronica uit mijn inboedelverzekering.

De dekking wordt dus verlaagd, maar de premie wordt in een keer meer dan 30% verhoogd,

want ‘spullen worden steeds duurder, net als de kosten om schade te herstellen of vervangen’.

Vervolgens krijg ik een paar dagen later van diezelfde NN een email met een aanbieding voor een aparte verzekering voor mobiele electronica tegen een premie die nog hoger ligt dan die van mijn inboedelverzekering zelf. Dus we halen een dekking ter waarde van de hele inboedelverzekering uit uw pakket, maar verhogen de premie van dat pakket met 30%. Way to go Nationale Nederlanden.

4 reacties

Het pakte uiteindelijk nog voordelig uit. Bij checken wat de premie van een inboedel- en wa-verzekering zou kosten, als ik hem nieuw afsloot, bleek die premie meer dan 100 euro per jaar lager. Per direct omgezet dus, maar jarenlang veel te veel betaald...

Reputatie 4
Badge +3

U heeft niet teveel betaald volgens mij want uw mobiele devices waren meeverzekerd. Tenminste als ik uw verhaal goed begrijp.

Hoe dan ook met die steeds duurder wordende telefoons smartwatches enz snap ik best dat de dekking niet meer houdbaarheid is . Of als je het anders wilt zien, we betalen het uiteindelijk toch zelf.

Als de verzekering van mobiele electronica in de premie zat, zou de premie fors hebben moeten dalen toen  de dekking van die electronica uit de verzekering werd gehaald. In plaats daarvan werd de premie met meer dan 30% verhoogd.

Dus ze halen de dekking voor mobieltjes uit de verzekering en laten me dan 250 euro per jaar betalen voor een verzekering die op hun website voor 140 euro per jaar wordt aangeboden.

Dus nieuwe klanten betalen 100 euro minder dan trouwe (30 jaar) klanten, lekker klantvriendelijk !

Badge

In vergelijking tot 2020 heeft Nationale Nederlanden de inboedelverzekering met ruim 49% verhoogt

Reageer