Consumentenbond.nl

ING bankieren gaat bij mij steeds langzamer en wat is script is te lang

• 17 augustus 2018
  • 29 reacties
  • 1529 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@L.J.F. de Ruiter heeft u ook MalwareBytes AntiMalware laten scannen via de link??
Reputatie 7
Badge +5
@L.J.F. de Ruiter Nou, kijk eens aan. Zo zie je maar weer, samen kunnen we veel oplossen. De een brengt de ander op aanvullende ideeën enz. Ik zou dan als ik jou was gewoon met Google Chrome blijven werken. Dat switchen tussen browsers lijkt me nergens voor nodig.

Wat het nou precies geweest is? Ik heb wel een idee maar dat lijkt me nu niet meer nodig.

Gefeliciteerd en ik wens je nog veel en ongestoord Internetplezier toe.
Defragmenteren moet ik elke keer uitzetten na de grote updates 2 keer per jaar SSD kan daar niet goed tegen.

Windows 10 ziet als het goed is dat het een solid state drive is zou daar correct mee om moeten gaan. Waarom denkt u dat u daar wat aan moet veranderen?

Lees dit anders eens.

TL;DR: Trust Windows. When it comes to SSDs, it knows what it’s doing.
Reputatie 5
Badge +4

Defragmenteren moet ik elke keer uitzetten na de grote updates 2 keer per jaar SSD kan daar niet goed tegen.Windows 10 ziet als het goed is dat het een solid state drive is zou daar correct mee om moeten gaan. Waarom denkt u dat u daar wat aan moet veranderen?

Omdat het stomme Windows 10 het elke keer weer aan zet en er zitten alleen maar SSD schijven in van Samsung

Reageer