Consumentenbond.nl

ING rentepunten zijn minder waard dan het lijkt

• 18 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 1370 Bekeken

je kunt volgens ING een korting van € 7,50 krijgen op attracties als Wildlands in ruil voor rentepunten van je ING rentepunten tegoed.

Wat blijkt? De prijs die ING hanteert is € 1 hoger dan de attracties zelf hanteren. Het gaat feitelijk dus niet om een korting van € 7,50 maar € 6,50!

Bij het bestellen zelf via ING's Mr.Ticket blijkt dat je maximaal 5 kaarten tegelijk kunt bestellen en dat je € 0,50 per bestelde entreekaart aan boekingskosten betaalt.

De beloofde ING korting van € 7,50 wordt uiteindelijk dus slechts € 6,00, met een verplichting meerdere keren een betaling te moeten doen als je met een grote groep wilt gaan.

Naast foute voorlichting ook nog eens gebruiksonvriendelijk.

Rense

3 reacties

rentepunten ..... ik kan er niets mee ik vind het een door de strotgeduwd zoethoudertje. ik heb liever een hogere rente
Ik loop onderhand krom zoveel rentepunten ik heb, maar heb nog nooit wat besteld en zal het ook niet doen. Je bent duurder uit dan in de web shops en het lijkt wel of ze aandelen hebben bij Philips. Weinig merken keus.
Helaas kloppen alle bovenstaande klachten! Ik zit net op de site te kijken voor wildlands. En ik heb ook wel eens gekeken wat ik voor de punten kan doen maar helaas zijn het heel veel wassen neuzen! Je bent vaak duurder uit dan in de winkel en als er wat is ben je de klos want dat sturen ze je naar de fabrikant.Geef me een half procentje meer rente heb ik veel meer aan! Banken verdienen al genoeg aan ons.

Reageer