Consumentenbond.nl

ING-scanner: is windows 10 perse nodig voor activeren hiervan?

• 16 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

Vlak voor vakantie hebben we eindelijk de ING-scanners ontvangen. Nu, na de vakantie, kunnen we het niet eens activeren omdat onze laptop werkt op windows 7. We zijn op termijn wel van plan om een nieuwe laptop met windows 10 aan te schaffen, maar is dit nu echt nodig om de ing-scanner te kunnen activeren? Wie kan ons advies geven hierin?

5 reacties

Het programma weigert de scanner te activeren omdat de computer Windows 7 draait? Mag ik vragen wat de exacte tekst van de melding is?
Beste Daan,
Zojuist heb ik wel de scanner kunnen activeren! Mijn partner had gisteren het niet voor elkaar gekregen en zelfs gebeld met ING die vertelden dat het enkel op windows 10 draait. Niet dus. Ik heb het via 'mijn profiel' gedaan terwijl mijn partner het via een andere link zoals op de brief van ING stond heeft geprobeerd. Het wordt de klant van ING wel heel erg lastig gemaakt om dat ding te activeren! Bij deze kan mijn vraag als afgesloten worden beschouwd.
Reputatie 4
Badge +3
Aan het eind van het jaar ontvangt Windows 7 geen beveiligingsupdates meer. Het is nog maar de vraag of je dan de scanner nog kunt gebruiken.
Klopt, maar nu hebben we nog paar maanden tijd om over te gaan tot een nieuwe laptop, he?
Reputatie 4
Badge +5
Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is, @A.J. Maloku-de Jonge!

Reageer