Consumentenbond.nl
Beantwoord

Klacht Passticker

• 17 september 2020
  • 6 reacties
  • 306 Bekeken

Hoi, ik ben laatst opgelicht op een site waar je passtickers van bestellen (www.passticker.nl) is er een manier om hier geld terug te krijgen? 

icon

Beste antwoord door L.J.F. de Ruiter 17 september 2020, 08:58

Geachte @Joshua.  U zegt opgelicht te zijn. Dat kan wel eens waar zijn. Zie: https://nl.trustpilot.com/review/passticker.com

Jammer dat u de site niet nagetrokken heeft en/of de reviews gelezen hebt. Daar komt het woord oplichters alleen maar voor. En vervolgens kent u het TV programma Oplichters. Welnu daar blijkt dat ondanks de hulp van TV degenen die opgelicht zijn praktisch nooit hun geld meer terugzien. Ik denk dat met een dergelijke firma www.passticker.nl u uw geld wel nooit meer terug zal zien. Maar uiteraard kunt u het altijd proberen. Omdat dit bedrijf wel nergens bij aangesloten is, zal u  wellicht toch aan een rechtszaak moeten denken. Dus een rechtsbijstandverzekering, het juridisch loket enz., maar veelal bent u dan meer kosten kwijt dan het bedrag waarom het gaat. In elk geval succes ermee.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Geachte @Joshua.  U zegt opgelicht te zijn. Dat kan wel eens waar zijn. Zie: https://nl.trustpilot.com/review/passticker.com

Jammer dat u de site niet nagetrokken heeft en/of de reviews gelezen hebt. Daar komt het woord oplichters alleen maar voor. En vervolgens kent u het TV programma Oplichters. Welnu daar blijkt dat ondanks de hulp van TV degenen die opgelicht zijn praktisch nooit hun geld meer terugzien. Ik denk dat met een dergelijke firma www.passticker.nl u uw geld wel nooit meer terug zal zien. Maar uiteraard kunt u het altijd proberen. Omdat dit bedrijf wel nergens bij aangesloten is, zal u  wellicht toch aan een rechtszaak moeten denken. Dus een rechtsbijstandverzekering, het juridisch loket enz., maar veelal bent u dan meer kosten kwijt dan het bedrag waarom het gaat. In elk geval succes ermee.

Geachte @Joshua.  U zegt opgelicht te zijn. Dat kan wel eens waar zijn. Zie: https://nl.trustpilot.com/review/passticker.com

Heel erg bedankt voor deze hulp. Het gaat gelukkig niet om een groot bedrag dus ik laat het maar gaan. Ik had eerst niet naar de reviews gekeken, omdat ze het naar sommige mensen wel opsturen om het echt te laten lijken. Slimme manier van oplichting😔

Reputatie 7
Badge +7

U hebt daar gelijk in en helaas oplichting komt overal voor. En we worden er toch niet mee geboren. Maar ook reviews zijn niet altijd helemaal zuiver, daar wordt ook mee ‘gerommeld'. Je moet dus eigenlijk zoveel mogelijk informatie zien te krijgen over webshop waar je wilt gaan kopen. Dat kan via googlen op internet, maar ook natrekken van naam en adres, nummer kamer van koophandel, de verkoopvoorwaarden, is er garantie, is er een geschillencommissie, is er überhaupt een e-mailadres of contactadres enz. enz. Treurig dat het nodig is. Groet Leo.

Reputatie 2
Badge +3

Natuurlijk kun je in dit soort situaties je geld terughalen.
Neem contact op met je creditcard uitgever en het komt in orde 

Reputatie 7
Badge +7

Die ervaring heb ik inderdaad ook. Ik heb een Visa creditcard van de ANWB en ICS regelt daar alles van. Ik heb goede ervaringen met ICS, en zij hebben mij goed geholpen bij storneren van mijn geld. Uiteraard na een goede uitleg en een enkele keer, want zo vaak gebeurt het niet. Maar het kan uiteraard pas, geachte @Bedeve , als je met een creditcard betaald hebt. Groet Leo.

Reputatie 2
Badge +3

. Maar het kan uiteraard pas, geachte @Bedeve , als je met een creditcard betaald hebt. 

Dat is zo geachte @L.J.F. de Ruiter ,
En mijn posting heeft de bedoeling om dat aan te moedigen
Laten wij onze forumgenoten aanzetten om kritisch te kijken naar  het verkoopplatform en het betaalmiddel wat ze gebruiken  .
In dit forum lees je schrikbarend veel leed over wel betaalde en niet geleverde produkten en diensten.
99 % van die ellende is te voorkomen .
Dit item is een voorbeeld daarvan

Reageer