Consumentenbond.nl

Koopjes met een kortingscode

• 10 september 2019
  • 3 reacties
  • 7348 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
De kortingscodes liggen op internet voor het oprapen. Wanneer je op de naam van de webwinkel waar je iets wilt bestellen plus het woord 'korting' of 'kortingscode' zoekt, krijg je tientallen resultaten te zien van websites die allerlei extra kortingen beloven.

Het is wel goed om een aantal zaken in de gaten te houden. Controleer bijvoorbeeld of de webwinkel zelf iets meldt over het verspreiden van kortingscodes en let bij de korting op aanvullende voorwaarden. Meer tips en een stappenplan vind je hier.

Maak jij wel eens gebruik van kortingscodes? Wat zijn jouw tips? Praat mee!

3 reacties

Reputatie 7
Nog nooit gebruik van gemaakt. Ik heb wel gezien dat je goed moet opletten. Soms is het maar voor één bepaald artikel, dan is het weer de geldigheidsduur, er zitten wel addertjes onder het gras. Je kunt proberen klanten te binden met kortingen maar ik denk dat er dan op je product al een behoorlijke winstmarge zit. Je maakt het eerst nog iets duurder en daarna geef je korting.
Je kunt meestal maar beter een arrangement nemen bij een bepaalde attractie of sauna bijv. dan een 2e kaartje gratis, want dat is in verhouding veel duurder.
Badge +1
Wow, die foto ga ik gebruiken als lesmateriaal. Hebben jullie ook het vervolg waar de koffie over de laptop heen gegaan is?

Reageer