Niet kunnen inloggen bij ING internet bankieren

  • 23 January 2021
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Sinds 11 december kan ik niet inloggen bij internet bankieren bij ING.

Je moet het inloggen bevestigen via de app op je smartphone. Dat ging tot dan toe goed, maar nu geeft internetbankieren bij het inloggen opeens aan dat ik de app moet installeren. Maar dat die heb ik en die werkt ook, alleen lijkt internetbankieren niet te "weten” dat ik de app heb.

Ik heb hier verschillende keren over gebeld met de klantenservice van ING, die komen er niet uit en hebben een call aangemaakt bij de helpdesk Klant Incident Afhandelteam (KIA). Bij KIA zijn ze inmiddels ook al een paar weken bezig om het te onderzoeken

Zijn er meer klanten van ING die dit probleem hebben?


2 reacties

Deze week is het probleem opgelost door het KIA - na twee maanden.

Volgens hun zouden enkele honderden gebruikers last hiervan gehad hebben.

Reputatie 7
Badge +6

Twee maanden ….Lekker dan . Bedankt voor het melden dat het opgelost is , al zou dat niet zo lang mogen duren . Toch een vorm van wanprestatie als het probleem zuiver bij ING zat. 

Reageer