Consumentenbond.nl

Onafhankelijke financiele adviseurs

• 16 september 2019
  • 6 reacties
  • 556 Bekeken

• Nieuwe deelnemer
  • 3 reacties
Beste allen,
hoe en waar vind ik onafhankelijke financiele adviseurs (Noord - Holland) die mij kunnen helpen met het doorlichten en adviseren mbt hypotheek, belastingopgaves en pensioen (koopsom polis, sparen etc)?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hi @K.W.C,
Allereerst natuurlijk welkom op de Community!
Heb je op onze website gekeken? Hier vind je niet direct een adviseur, maar wel je tips en tricks op deze gebieden om er zelf mee aan de slag te gaan. Wellicht dat hier nog iets tussen zit, waar je iets aan hebt.

Wij hebben we onder andere hypotheekadvies voor je en hebben we op een rij gezet welke vragen je kunt stellen aan een hypotheekadviseur. Qua belastingen hebben we een gratis e-mailreeks genaamd de belastingcoach. Via e-mail ontvang je dan handige tips.

En, wellicht dat er nog leden zijn die je nog kunnen helpen!
Zijn er verder nog leden die ervaring hebben met een financieel adviseur en tips hebben voor @K.W.C?

Groet,
Celine
Hi Celine,
bedankt voor je reactie.

Ik bekijk nu de site "advieskeuze.nl" waar jullie in oudere posts naar verwijzen. De CB is eind 2018 uitgestapt en in bovenstaande antwoord verwijs je er niet meer naar. Ik ben echt op zoek naar een of meerdere adviseurs, is het nog wel verstandig om daar naar te kijken?

Ook bekijk ik de site vofp.nl (ver. onafhankelijke fin. planners).

Groet,
KWC
Reputatie 4
Badge +5
Hi @K.W.C,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar zelf geen antwoord op heb.
Zal het voor je navragen bij een collega 😄

Groet,
Celine
Reputatie 4
Badge +5
Hi @K.W.C,

Mijn collega geeft aan dat je onafhankelijk advies inderdaad het beste op de website van de de vofp kunt kijken.

Groet,
Celine
Hi Celine,

dank.

Er is maar een beperkte keuze voor Noord - Holland.

Geen commentaar over advieskeuze.nl?
Reputatie 6
Badge +5
Belastingconsulenten en administratiekantoren verdienen hun geld met het verzorgen van belastingaangiftes en het (evt. door uzelf) op orde (laten) brengen van uw administratie om dat verantwoord te kunnen doen. Zij beschikken in elk geval over de nodige praktijkervaring met de zaken die u noemt en kunnen u ook zeker met advies van dienst zijn. Wellicht bevinden zich onder uw kennissen, collega's, buren, familie, mensen die van zulke diensten gebruik maken en dat al jaren tot volle tevredenheid. Als u uw belastingaangifte wilt uitbesteden kunt u het misschien ook in die richting zoeken.

Reageer