+4
-
-
Consumentenbond team
-
53 reacties
Laatst kon ik twee posten op mijn dagafschrift niet thuisbrengen, ik had nog nooit gehoord van de namen naast de afgeschreven bedragen. Omdat ik de meeste bonnen bewaar, kon ik nagaan waar ik het geld had uitgegeven. Als de naam van de winkel gewoon op mijn dagafschrift had gestaan, was het meteen duidelijk geweest. Eind 2012 kwam dit al aan de orde in de Geldgids, maar sindsdien is er niet veel veranderd. Ik denk dat accountmanagers bij banken en payment service providers beter moeten opletten welke naam ze aan een rekening geven. Nieuwsgierig geworden naar het volledige artikel? Je kunt hem
hier lezen.
Stel je voor dat de Consumentenbond meldingen gaat verzamelen van mensen die het ook lastig vinden bepaalde namen op hun bankafschrift te herleiden, zodat we beter kunnen bepalen of en hoe dit moet worden aangepakt. Vinden jullie zo'n meldpunt voor onbegrijpelijke namen op je bankafschrift de moeite waard? Ik ben erg benieuwd naar jullie gedachten hierover, laat het weten!
Update
Goed nieuws! Mede dankzij de feedback in dit topic, hebben we een meldpunt kunnen openen. Heb jij een onbegrijpelijke naam gezien op je bankafschrift?
Meld hem dan hier!