Consumentenbond.nl

Popup ING saldocheck

• 24 november 2019
  • 27 reacties
  • 564 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Sinds de nieuwe saldo check verplichting is ingesteld (heb er niet om gevraagd) kan ik niet meer veilig inloggen, althans dat neem ik aan. Als ik bij het vierde cijfer vd inlog code ben, krijg ik die popup. Lijkt me niet safe. ING zegt dat ik dat zelf veroorzaak door op een verkeerde toets te drukken.( Ik ben oud genoeg om te kunnen typen) . 🤣 Dus dat is dan sinds die popup er kwam. Zo'n 100 keer of meer? 🤔 Ik noem het een popup, de bank niet. Ik wil dat ding niet meer zien want behalve dat het een popup is, zit er bij mij géén functie achter 🤷‍♀️

27 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Wat ook nog een tip zou kunnen zijn is als deze zogenaamde pop-up verschijnt je deze eenvoudig zou moeten kunnen sluiten door even naar beneden over het scherm te vegen.

Het pijltje is alleen definitief uit te schakelen op de manier die ik beschrijf. Blijkbaar klikt @jaelle1234 iedere keer per ongeluk op dat pijltje als hij zijn inlogcode in wil tikken. De ING zegt dit ook, maar hij wil dat niet aannemen. Ik vind het een handige functie en herken het probleem ook helemaal niet. 

Het is juist een veilige manier om je saldo even te checken als je op Black Friday de MM binnen wandelt voor de aankoop van een mooie smartphone. 

Reputatie 1
Badge +2

Saldocheck stond uit... Ik denk dus niet dat ik dat gedaan heb, ik zie het zelfs voor het eerst. Het roept bij sommigen een beetje stress op, ook bij mij hoor. Dit is allemaal heel raar en ik leg het voor bij Ing omdat er nog meer dingen dus niet kloppen. Iedereen bedankt, ookal was ik wat onduidelijk 😊

Reageer