Consumentenbond.nl

Scanner ING niet ontvangen in buitenland

• 3 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Badge
In juni 2019 heb ik scanner aangevraagd en een aantal weken daarna was zichtbaar in mijn.ing dat scanner was aangevraagd. In augustus ontdekte ik dat in mijn.ing mijn aanvraag was verdwenen. Uiteraard gebeld met ING men kan mij geen verklaring geven waarom aanvraag niet meer zichtbaar is, In mijn.ing is niets meer te zien. Wel wordt mij duidelijk dat de scanner per gewone post verzonden wordt ook naar het buitenland. Op 11 september log ik in op mijn rekening om geld over te boeken. Dat kan ik opeens niet meer, krijg de mededeling dat ik mijn tancodes niet meer kan gebruiken. Mijn rekening is als het ware "bevroren" kan wel inloggen maar geen overschrijvingen doen. Inmiddels zitten er ruim 2,5 uren bellen erop zonder oplossing, enorme frustratie hoe je bij ING behandeld wordt. Meneer als U persoonlijk wordt wordt de verbinding gebroken. Er wordt afgesproken dat een nieuwe scanner zal worden gestuurd. Er is altijd door ING beloofd dat je de tancode kunt blijven gebruiken totdat je scanner hebt ontvangen, daar blijkt niets waar van te zijn. Ja meneer, veel mensen doen niets, ergens houdt het op, heel vervelend voor U, ik moet maar afwachten. De problemen stapelen zich op, heb mijn huur nog steeds niet kunnen betalen 26 september, niet te praten waarvan ik moet leven. Ondertussen heb ik een brief met activeringscode en zelfs een onnodige nieuwe lijst met tancodes ontvangen. 1 oktober gebeld nog steeds geen scanner ontvangen. Heb geen vertrouwen dat de scanner tweede aanvraag 11 september verzonden ik nog ga ontvangen en ze blijven het per gewone post sturen, ondanks mijn aandringen dit minimaal aangetekend te doen. Ook omzetten van tancode naar sms schijnt niet te kunnen omdat ik geen nederlands telefoonnummer heb. Ga morgen maar weer bellen, moedeloos om van te worden.

1 reactie

Badge +7
Wat een vervelende situatie @Gebruiker1570135505! Je zou ook een klacht op Klachtenkompas kunnen plaatsen. Veel succes!

Reageer