Consumentenbond.nl

Telefoon verzekering van 4 jaar geleden

• 4 november 2014
  • 0 reacties
  • 214 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb ongeveer 4 jaar geled een samsung galaxy s2 met een abonement aangeschaft.

HIerbij heb ik ook een verzekering genomen. bamelijke proassist nederlands verzekering.

je kan deze verzekering alleen nemen bij aanschaf van een baonement.

Het is niet mogelijk om een maand later de verzekering te nemen omdat die gebonden is aan je contract.

mijn provider is T-Mobile.

Ik heb dus de verzekering genomen nettjes alles betaald optijd 2 jaar later abonement verlengd voor een galaxy s4 waar ik werderom ook een verzekering op heb genomen. namelijk ace european group limit.

kort geleden is het mij pas opgevallen dat ik 2 verzekeringen hebt.

ik betaal voor proassist = 29.61

en voor ace european = 13.95

ik heb hierover geinformeerd bij de T-Mobile shop op zuidplein te rotterdam en die hebben mij

geinformeerd dat ik de verzekering zelf moet stopzetten.

Wat ik nu kan doen is bellen naar proassit en vragen het per direct stop te zetten of ik kan eerst hier informeren en kijken of ik de 2+ jaar betalingen terug kan krijgen. dat is toch 600€ voor een student is dat veel!!

Bij deze zou ik graag wilen informeren wat ik kan doen om de 2+ jaar terug betaald te krijgen.

tevens is mij ook nooit verteld dat ik zelf de verzekering stop moet zetten ik heb gelijk navraag gedaan hoe het bij de verzekering van de galaxy s4 is wederom werd mij vermeld dat ik het zelf moet stopzetten....

ik vind dit zwaar belachelijk. als je alleen een verzekering kan afsluiten met een contract die je dan aangaat voor je toestel waarom wordt dat dan niet automatisch stopgezet als je contract verlopen is.......

0 reacties

Geen reactie

Reageer