Consumentenbond.nl

wegvallen correctiemogelijkheid voor staande betaalopdracht ING


ING heeft bij zijn internetbankieren altijd de mogelijkheid gehad om een staande opdracht nog even aan te passen. Dat kan om allerlei redenen mogelijk zijn en ik gebruikte die correctiemogelijkheid vaak.
Bij de vernieuwingen die ING onlangs heeft doorgevoerd is dat niet meer mogelijk. Als je nu ook maar één cijfertje moet veranderen zit er niets anders op dan de hele opdracht te verwijderen en alles opnieuw en gecorrigeerd in te voeren. De hele santekraam aan codes en toelichting voor 1 detail.. Ongelooflijk tijdrovend en de klantenservice van ING zelf kon het niet geloven. Adviseerde mij een serieuze klacht in te dienen. Die raad is opgevolgd. Had ik al gedaan, maar goed. Wat verschijnt er dan na indienen op het scherm? De navolgende boodschap: goed om te weten: U krijgt géén feedback op Uw klacht. Ben ik de enige die dit overkomt??

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Klopt, net getest en je opdracht komt niet in een verzendlijst en moet geannuleerd worden als je iets verkeerd hebt gedaan.
Je TAN code is dan al binnen per SMS op je telefoon.
Reputatie 7
Badge +6
Weer lekker klantonvriendelijk dan .

Reageer