Consumentenbond.nl

Wordt bij jou het bedrag van je pinbetaling afgerond?

Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 7
Léonz schreef:

Er staat hierboven een link dat onze Rijksoverheid het afronden bij pinnen niet toestaat. Ik had het natuurlijk ook kunnen vinden door te Startpagen.

Wij moeten dit gewoon niet accepteren.

Indien mogelijk klacht indienen, of product terugbrengen.

Ik print het en stop dat printje bij mijn pasjes, de volgende keer haal ik het tevoorschijn.
Daar dacht ik inderdaad ook aan (print meenemen).

Zelf ben ik echter printerloos. Maar zou wel naar de computerwinkel kunnen gaan.
Reputatie 7
Léonz schreef:

Daar dacht ik inderdaad ook aan (print meenemen).

Zelf ben ik echter printerloos. Maar zou wel naar de computerwinkel kunnen gaan.

Schrijf het belangrijkste punt op en verwijs ze verder naar de website, dan heeft de bedrijfsleider ook eens iets om handen.
Dat is een goede tip.

Ik ben eigenlijk verbaasd over de negatieve ervaringen die hierboven te lezen zijn, want behalve de beschreven PLUS-ervaring had ik die zelf dus nog niet.
Reputatie 7
@Léonz, er staat er een heleboel op het Internet, zo nu en dan is er dan een wijsneus die iemand erop wijst dat hij of zij iets verkeerd heeft verstaan of niet goed heeft gekeken maar daar geloof ik niet meer in, daarvoor zijn het er te veel.
Wat voor soort websites bedoel je, MrsJones (?), want ik kom het niet tegen, behalve hier natuurlijk..
Reputatie 7
@Léonz Bij o.a. de bekende zoals Radar en Kassa. Ik ben in het wilde weg een beetje gaan zoeken op "afgeronde pinbetalingen", pinbetaling wordt afgerond", "mag een pinbetaling worden afgerond"en alles wat daar een beetje op lijkt zolang die twee woorden er maar inzitten. Jammer genoeg kan ik in het Wetboek niets vinden over afronden, wel waar het over miljoenen gaat maar niet over normale bedragen. Er is een hoofdstuk over de Euro maar ook daar staat niets.
Kassa en Radar forum bezoek ik wel eens.

Ik zal de betreffende thema's weldra opzoeken.

Reageer