Consumentenbond.nl

Yarden Reclame

• 7 november 2015
  • 27 reacties
  • 1605 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

IK krijg kokhalsneigingen als ik die Adelheid Roosen in deze reclame zie praten. Als een spook zweeft ze door de reclame en praat als een imbiciel. Walgelijke reclame en getuigt van 0 smaak. Ik kende Yarden nog niet en weet nu zeker dat ik er nooit iets mee te maken wil hebben, net zo min ik ooit Adelheid Roosen nog ooit op mn netvlies wil hebben. Mijn maag draait zich om.
Het zou verboden moeten worden om op deze lugubere manier reclame te maken. Het is regelrechte horror. Sinds deze opdringerige en smakeloze reclame mijn huiskamer ongevraagd binnendringt om mij voor de zoveelste keer per dag aan de dood te herinneren, is mijn leven er niet leuker op geworden. Wie zit hier in vredesnaam op te wachten. Ben net mijn moeder en zus verloren en dan komt het dubbel zo hard aan. Bovendien moet ik mijn kinderen steeds uitleggen dat papa of mama nog niet dood gaan. Adelheid Roosen vind ik een naar mens die op respectloze wijze haar eigen moeder heeft gebruikt voor haar reportage over alzheimer. Bah...

Reageer