Spth healthform bij reis naar Spanje

• 18 November 2021
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Hopelijk kan iemand hier mij helpen… 

Het gaat om het Spth health formulier die je op hun site moet invullen om een Qr code te verkrijgen om Spanje (in dit geval Gran Canaria) in te mogen.

Er zijn een paar velden die je moet doorlopen, als ik het eerste veld heb ingevuld krijg je vervolgens een e-mail met een ID-code die je vervolgens weer op de volgende pagina in moet vullen.

Mijn ouders hebben dit ingevuld, zij gaan op vakantie naar Gran Canaria, maar omdat ze het niet helemaal begrepen (vermoed ik) is hun mail met de code weggegooid, door hun zelf (oeps).

Ik heb ook hun spam gecontroleerd, niets meer.

Ik probeer van alles om het voorelkaar te krijgen; nieuw formulier etc, maar dat lukt niet, ze blijven aangeven dat er al een formulier bestaat waar je mee verder moet, maar dat lukt ook niet omdat ik dan die ID code die ze gemaild hebben moet invullen, maar die mail is dus weg.

Ben inmiddels redelijk radeloos, heb  gemaild naar SPTH zelf en zelfs naar de ambassade maar niemand kan me helpen… dit is toch raar?

Heeft iemand hier kennis van?

Marjon

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

zoek even in de prullenbak/verwijderede items van je email naar die bewuste mail

Al gedaan, mail is echt weg helaas

Reageer