Consumentenbond.nl

vliegtickets Transavia omboeken

  • 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Ik heb 7 juli 2020 een vlucht geboekt naar Perugia, Italie. Van Transavia via de mail te horen gekregen dat de vlucht doorgaat maar op iets ander tijdstip. Ik krijg twee mogelijkheden: 1)accepteren iets andere tijdstip of omboeken voor maart 2021.

Ik wil i.v.m. Corona nog niet vliegen, dus wil ik omboeken. Dat kan volgens Transavia snel en gemakkelijk op "mijn transavia”. Ik ziet daar inderdaad mijn vlucht staan. Maar als ik op de knop "bekijk mijn boeking” druk krijg ik de mededeling dat ik een mail gekregen heb, en kan verder niets veranderen. Er zijn nog twee knoppen: "verwijder boeking” en “voeg boeking toe”. De eerste durf ik niet in te drukken omdat ik bang ben dat ik alles kwijt ben, ik wil ook geen vlucht toevoegen. ik wil alleen een vlucht wijzigen.

Wie helpt mij of heeft ervaring met omboeken bij Transavia?   


2 reacties

Badge +8

Zijn er Communityleden die hetzelfde meegemaakt hebben en tips hebben voor A. Ringersma? :thinking:

Volgens een update op de website van Transavia moet je de wijziging eerst accepteren en daarna wijzigen. Dit werkt tot op zekere hoogte. Als je bijzondere bagage, huisdier of stoel gereserveerd hebt, kun je niet online wijzigen. De wijziging moet via het service center verlopen. Maar dit kan alleen tot 72 uur voor vertrek.

De website vermeldt ook dat de service Desk alleen klanten helpt die binnen 72 uur moeten vliegen.

Het wordt niet makkelijk gemaakt.

Reageer