Consumentenbond.nl

Belastingcoach op Facebook.

• 1 februari 2019
  • 2 reacties
  • 339 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Ik zag op FB dat men massaal denkt dat de belastingcoach van de Belastingdienst is en niet van de Consumentenbond. Wat lezen veel mensen toch slecht. Heb daar een paar reacties geplaatst.....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Geachte E.T. Wiersum,
Goede actie van U, alleen Facebook ben ik niet zo'n fan van. Het schijnt er ook niet best te zijn, maar het wordt nog gelezen en het staat er dus op. Maar hier uiteraard ook, dus ook hier kan men er kennis van nemen. En slecht lezen, dat kan natuurlijk, maar het is niet altijd opzet of expres, men leest er vaak overheen, gebeurt mij ook wel eens. Groeten Leo.
Reputatie 7
Badge +6
Kan iedereen gebeuren en mij ook . Ook de manier van schrijven kan verwarring geven . Ik zit vaak bij het nalezen nog iets te verbeteren. Facebook boeit mij steeds minder . Wat Mark Zuckerberg allemaal geflikt heeft en nog steeds doet helpt ook niet echt . Al met al zijn er al veel leden in Nederland afgehaakt. Toch groeien ze wereldwijd nog steeds . Het gaat dezelfde kant op als met Microsoft en veel andere sectoren . Groten eten de kleintjes op of gaan ze dwarszitten als dat niet lukt. Daardoor worden ze nog groter en hebben meteen lastige concurrenten uitgeschakeld. Door hun macht en invloed kunnen ze dan ook politici naar hun pijpen laten dansen en dingen voor elkaar krijgen die anders nooit gelukt waren. Griezelig allemaal. Verder wil ik het niet over politiek hebben , want dan is meteen mijn dag verpest.

Reageer