Consumentenbond.nl

Bericht met bijlage gaat fout

• 13 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Tot 3x heb ik getracht een bericht te posten als antwoord op een bestaande thread.

Eerst kreeg ik:

Na een paar keer werd heb bestand wel geaccepteerd. Het stond in de preview van het bericht.

Toen ik die verstuurde kreeg ik: 

Er gebeurde verder niets. 

Mijn bericht was weg. Het was een relatief lang bericht. Ik vind het vervelend (voorzichtig gezegd)

5 reacties

Badge +8

Wat vervelend, @cbw62! Excuses voor het ongemak. Ik vraag graag bij onze ontwikkelaars na wat hier de oorzaak van kan zijn. Wat voor soort bestand probeerde je toe te voegen?

De conclusie ligt nogal voor de hand, posten lukt, zie hierboven, inclusief een bijgevoegde plaatje. Het probleem lijkt dus te zitten in de betreffende bijlage of de referentie daar naartoe. 

Reputatie 4
Badge +5

@A. Deen De conclusie ligt niet echt voor de hand.
Het was een simpel .png-bestand. Ik ben redelijk bekend met hoe je een plaatje moet uploaden.
Na vele malen proberen en een keer de tekst kwijtgeraakt te zijn is het gelukt.
Zie thread “Airco test”, laatste bericht, met de afbeelding van onze thermostaat.

Het onderstaande was wat ik kreeg. Zoals gezegd, het is uiteindelijk dus wel gelukt.

Badge +8

Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is, @cbw62. Mocht het nog een keer voorkomen, stuur dan vooral even een mailtje naar community@consumentenbond.nl. Dan proberen we het zo snel mogelijk op te lossen!

@A. Deen De conclusie ligt niet echt voor de hand.
Het was een simpel .png-bestand. Ik ben redelijk bekend met hoe je een plaatje moet uploaden.
Na vele malen proberen en een keer de tekst kwijtgeraakt te zijn is het gelukt.
Zie thread “Airco test”, laatste bericht, met de afbeelding van onze thermostaat.

Het onderstaande was wat ik kreeg. Zoals gezegd, het is uiteindelijk dus wel gelukt.

Computers hè, in plaats dat ze iedere keer hetzelfde doen is het altijd weer een verrassing😊

Reageer