Bezoek aan De Zeeman Nijmegen

• 18 mei 2021
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

( ps Mail aan Zeeman ) Goedemorgen . Wij bezochten 15-05-2021 de Zeeman op de Sint Jacobslaan in Nijmegen.

Beiden hadden wij een mondkapje op en ik had een Winkelmandje.

Mijn vriendin is invalide en mist een been en zit voor de rest van haar leven in een Rolstoel. Ze werd door een ouder personeelslid van Zeeman aangesproken dat ze ook een Winkelmandje moest nemen ( dat kan ze niet want ze heeft haar handen nodig om te rollen ) Dan moest ze haar mandje met spullen maar op haar schoot zetten werd er gezegd . Ze is geen Circus artiest het is al erg genoeg. Dit is ook de eerste Winkel in Nederland waar wij komen dat ze dit zeggen.

U begrijpt dat wij alle spullen hebben laten liggen en nooit meer naar de Zeeman gaan als dit jullie beleid is.

Respons per mail van Zeeman : Bedankt voor je bericht. Wij vinden het erg jammer om te horen dat je niet tevreden bent over ons filiaal in Nijmegen. Inmiddels hebben wij je bericht doorgestuurd naar de regiomanager van het filiaal met het verzoek om je bericht te bespreken met het winkelteam om herhaling in de toekomst te voor komen .

Ps Waar is het Excuus ?  Zo gaat de Zeeman om met invalide klanten

MVG Silvia

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Alsof dat winkelmandje op schoot het besmettingsgevaar verminderd . Kolder dus . Afstand houden helpt wel is de algemene opvatting . Dat doen velen helaas niet ongeacht of ze met een mandje of kar lopen …..En daar durft het winkelpersoneel meestal niets van te zeggen …..

Reputatie 3
Badge +3

Tja, helaas is boertig gedrag van een winkelmedewerker blijkbaar geen reden om veel moeite te nemen met een dergelijke klacht om te gaan . ( buiten een standaard antwoord )

Je ziet dit afschuifsysteem wel vaker, ‘onze regiomanager zal het met het personeel doorspreken’ = gelijk aan zoiets van ‘mijn collega komt zo bij u’ .

Mijn vermoeden is dat u er nooit meer iets over zult horen. Ik weet niet hoe serieus Zeeman klachten behandelt.

U zou uw verhaal nog even op klachtenkompas kunnen zetten. Ik zag er al diverse staan. 

Verder snap ik uw boosheid hierover, helaas is fatsoen bij sommige winkelmedewerkers ver te zoeken.

Ik ben benieuwd of u nog een terugkoppeling krijgt van Zeeman.

Erg dom gedrag van Zeemanpersoneel. Het mandje is, zo kan worden begrepen, een hulpmiddel voor het personeel om het aantal klanten in de winkel te kunnen bijhouden cq te kunnen controleren. (Geen mandje betekent voor klant even aan de deur wachten.) Is het nu zó moeilijk om in dit uitzonderlijke geval even zelf een mandje van de stapel achter te houden? Wel een beetje inventief blijven dames en heren... Goed weekend verder.

Reageer