Consumentenbond.nl

Erfenis

Badge +1
  • Actieve deelnemer
  • 7 reacties
When diplomacy fails,.Inbox

V
Vxxxxxxxxx Rxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxxx@gmail.com
Hide details
To:
J
Joost Eeman
Date:
November 23, 2017, 5:08 PM
Dear Ladies & Gentleman,...

Mijn vader Pierre Rogiest is overleden te Moorsele op 5 augustus 2016. Hij had een eigendom in Fayence, Frankrijk. Ik heb dat ook telefonisch gemeld aan Griet Hoorens om Nicole en haar zoon Alain te vragen over het eigendom in Fayence, Frankrijk. Na 12 maanden nog steeds geen brief hierover gehad van madame Griet HOORENS. Ik had haar nochthans vele malen gevraagd om mij een antwoord via de reguliere brief post te sturen naar mijn verblijf address in Eindhoven, Nederland. Ik heb ook een klacht ingediend bij Joost Eeman over bepaalde kosten die in rekening zijn gebracht en zijn afgetrokken van de erfenis van mijn overleden vader maar ook hiervoor krijg geen antwoord terug ! Ik voel mij nu hierdoor simpelweg achtergesteld , administratief gediscrimineerd.

Kind Regards,

VxxxxxxxxxRxxxxxxxxx
Eindhoven
The netherlands

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hallo @VR1, voor een betere leesbaarheid heb ik de lange hyperlinks even uit je tekst weggehaald. Zoals in je andere topic over je opleidingspapieren, zie ik in je openingspost niets anders dan een gekopieerde e-mail en dus weten ik en community leden niet wat je precies van ons verwacht? De community leden hier willen je vast helpen, zelfs als het onderwerp niet direct over consumentenrecht gaat (ik heb je topic verplaatst naar de Huiskamer), maar zou je eerst kunnen laten weten waarover je dan precies in gesprek wilt gaan? Dank je!
Reputatie 7
Badge +5
Tja , ik hoor vaak griezelverhalen betreft erfenissen waarbij familieleden elkaar benadelen . Bijkomend gevolg is vaak enorme ruzie. De wetten die er zijn voorkomen dat blijkbaar niet altijd . Hoog tijd dat eens gekeken wordt wat daar aan te doen is. In dit geval hebt u ook nog met de Franse wet te maken . Of dat een voordeel of een nadeel is , weet ik niet. Maar erfenissen lopen ook daar via een notaris neem ik toch aan ? Die dient dat toch contact met u op te nemen als u erfgenaam of mede-erfgenaam bent?
Badge +1
Zoals ik al jaren probeerde te vertellen krijg ik nooit een antwoord terug op een simpele vraag ook van de notaris in belgie niet.

Reageer