Consumentenbond.nl

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

• 20 december 2018
  • 54 reacties
  • 910 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
  • Actieve deelnemer
  • 263 reacties
Hierbij wil ik alle "leden" en dus ook de redactie van het forum prettige kerstdagen toewensen en een gelukkig nieuwjaar.
Ik zou eventueel een plaatje hebben kunnen toevoegen.
Misschien zijn er leden die toch een leuk plaatje als reactie willen plaatsen.

54 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Alsnog een plaatje:
Helaas niet gelukt (was een foto).
Reputatie 5
Badge +4

Allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig 2019 toegewenst

Klik op bestand uploaden en hij staat er als hier onder in het groot.
Reputatie 5
Badge +4

Reputatie 7
Badge +6
Beetje vroeg , maar beter vroeg dan te laat he? Ook namens mij fijne feestdagen en de beste wensen aan allen.

Reputatie 7
Badge +5

Reputatie 6
Badge +6

Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar

aan alle team- en communityleden

dat het forum volgend jaar twee keer zo groot mag worden

Jan en Berthy

(Kerstkaart gemaakt door kleinkind in groep 4 voor de kerstmarkt op zijn school)
Reputatie 6
Badge +6
Het is Tweede Kerstdag, het is stil op straat. Het weer is bewolkt en aan de koude kant maar het waait niet. Op de snelweg een Brit met rechts stuur, en een Belg in een dikke auto. Waar zijn de mensen? Daar zijn de mensen, voor 12 uur ontbijt voor €1 bij Ikea.

Heel druk daar, allemaal in de rij staan, de mensen voor je hebben een trolley met drie tableaus en pakken met de hand alles stuk voor stuk, dus dat duurt uuuren, voor een croissantje, lapje kaas, kuipje boter, kuipje jam, bolletje brood, in de rij staan voor de kassa, in de rij staan voor een kopje koffie, alle tafeltjes zijn bezet, en smullen maar! En als je per vergissing iets had gepakt dat ernaast lag moet je bijbetalen.

Bovenaan de trap is er linksaf een smal loopgangetje direct naar het restaurant. Iedereen neemt die, dan hoef je niet meer door de hele winkel via een kronkeldoolhof.
Reputatie 7
Badge +5
@Jan Dat gangetje In Breda? Klinkt bekend.☺
Reputatie 6
Badge +6
@Bert ja klopt, ha ha, ken je het ook? Scheelt een hoop lopen!.
Reputatie 7
Badge +5
Dan kun je direct naar beneden, naar de kleinere gebruiksartikelen.
Zo gebruik ik dat gangetje.
De rest, van boven, staat hier al binnen en zie het hier staan, daar hoef ik niet meer heel de winkel voor door te lopen.☺
Reputatie 7
Het plaatje wil niet, om iedereen prettige kerstdagen te wensen ben ik helaas te laat maar ik denk dat ze ondanks dat toch wel prettig zijn geweest, waar ik niet te laat voor ben is iedereen alvast een spetterend uiteinde en een goed begin te wensen.
Reputatie 7
Badge +6
Dank, MrsJones . Behalve een venijnige verkoudheid was het prettig samen met onze twee dochters. Ik wens jou en alle anderen ook een prettige jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Het plaatje wil niet
De ideale website voor plaatjes is deze.

Bladeren naar plaatje en vervolgens "uploaden".

Dan de regel kopiëren die aan de linkerkant verschijnt (kies de bovenste) en deze in je bericht plakken.

Werkt fraai, simpel en betrouwbaar.
Reputatie 7
@Léonz , die site kende ik nog niet. Ze zitten bij mij in iCloud maar ik zit altijd te klunzen met plaatjes, om de één of andere reden lukt het me niet en als het wel lukt stuur ik zonder erg mijn hele fotostream mee, ik ben dus een beetje voorzichtig. Ik ga eens even die site bestuderen, wie weet.
Hallo MrsJones,

Als je plaatjes in de iCloud zitten, zie ik slechts één obstakeltje: ze moeten eerst uit de iCloud komen en verhuizen naar de harde schijf van je laptop, computer of tablet.

Vervolgens is succes gegarandeerd.
Reputatie 7
@Léonz Ik krijg ze met geen mogelijkheid op de harde schijf, mijn pc is antiek, heeft verschillende crashes overleefd, hij kan dit niet meer aan. Dat komt misschien omdat ik hem met veel kunst- en vliegwerk na een crash weer aan de praat heb gekregen maar iemand die ervoor heeft geleerd had dat ongetwijfeld beter gedaan, hij werkt voor laat ik zeggen 90 %, misschien 85. . Ik heb het daarnet nog een keer geprobeerd maar het lukte weer eens niet.
Met de iCloud heb ik geen ervaring.

Ik nam en neem aan dat het een soort wolkopslag is. Binnen deze wolkopslag zou dan een downloadknop moeten zijn.

Als downloaden niet werkt, zou je voor deze dienst kunnen bedanken en je bestanden gewoon elders opslaan waar ze beter toegankelijk zijn.

Voor zover ik het kan beoordelen, natuurlijk.
Reputatie 7
@Léonz , Apple en Microsoft zijn niet zulke goede maatjes, om iets uit de cloud te halen en ergens anders neer te zetten is een hele toer. er is nu een USB stick die op een iPad past, dan zijn ze, hoop ik, makkelijker over te zetten, ik loop binnenkort even naar Coolblue voor zo'n ding, de vorige keer hadden ze hem niet, alleen nog een paar van ik weet niet,hoeveel gb en dat is nou ook weer niet nodig.
Dat er voor Apple ook al aparte usb-sticks nodig zijn, is ook weer nieuw voor mij.

Maar, misschien geldt het voor tablets in het algemeen, want ook daar heb ik geen verstand van.
Reputatie 7
We leven in het jaar des Heeren 2018, waarvoor zou je überhaupt een usb stick nodig hebben? Ieder apparaat dat genoemd is maakt verbinding met het netwerk en met het internet.
We leven in het jaar des Heeren 2018
De vraag is: hoe lang nog?
Reputatie 7

We leven in het jaar des Heeren 2018De vraag is: hoe lang nog?

Niet lang, maar in 2019 zijn er nóg minder redenen een usb stick uit het vet te halen.
Reputatie 7
Dat er voor Apple ook al aparte usb-sticks nodig zijn, is ook weer nieuw voor mij.

Maar, misschien geldt het voor tablets in het algemeen, want ook daar heb ik geen verstand van.Dat er voor Apple ook al aparte usb-sticks nodig zijn, is ook weer nieuw voor mij.

Maar, misschien geldt het voor tablets in het algemeen, want ook daar heb ik geen verstand van.

De stick die ik heb gevonden is voor zover ik weet alleen voor Apple maar er zullen er voor andere tablets toch ook wel zijn? Ik zal even kijken op welke site ik hem vond.
Reputatie 7
Komt ie

http://numrush.nl/2014/05/26/eindelijk-extra-opslag-voor-je-iphone-ipad-met-de-istick/

Reageer