Consumentenbond.nl

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 7
Zou het mogelijk zijn, dat is dan een vraag voor de IT' ers van de Consumentenbond, om bij de mogelijkheden een foto toe te voegen ook foto's uit een andere bibliotheek toe te voegen en dan zo dat je e.e.a. zelf kunt invullen in bijv. het vakje "anders"?
Jan schreef:

Je kan nog verder verkleinen, naar 640x480 pixels of nog verder naar 360x240. Dan is de foto bijna de helft van de kolombreedte.

Op internet zijn kan je online verkleinen.

Verkleinen kan ook offline met de meeste fotobewerkingsprogramma's, zelfs met Paint.

Procentueel of pixelsgewijs.
Reputatie 6
Badge +5
@MrsJones Als die bibliotheken op je eigen computer staan, kun je alle foto's hier plaatsen.

Als je op het cameraatje klikt, onderaan in het Reageervak, dan komt er een venster met mappen, als je foto's in een andere map staan, kun je naar die map, door in de linker rij van dat venster te klikken op de map waar die foto's instaan, dan opent deze rechts en kun je die foto met 2 keer erop klikken hier plaatsen. Dan het groene onderin deze pagina aanklikken waar Show als attachement voorstaat en de bijlage is ook weg.☺

Reputatie 7

Op de één of andere manier is dit gelukt. Op mijn PC zit de boel aardig door elkaar omdat ik een tijd geleden na een crash zelf ben gaan sleutelen om hem weer aan de praat te krijgen. Aangezien ik geen IT'er ben, ben ik al blij dat dat gelukt is (met een dubbele Black Velvet ernaast, anders had ik het helemaal niet gered), maar mijn PC is kort gezegd een zootje, het deel waaruit ik foto's zou moeten kunnen plaatsen bevat alleen tekstbestanden, foto's zitten bijna allemaal in iCloud en die kan ik niet meer oproepen als ik in een niét iCloud mailprogramma zit. Dropbox heeft onlangs iets veranderd maar ik heb nog niet gekeken wat, daar kan ik nu even niet in maar daar staat toch bijna niets.
Dit fotootje, in het wilde weg geplukt van het Internet, heb ik eerst even opgeslagen in de cloud van Microsoft, of Windows, weet ik veel.

Reageer