Consumentenbond.nl

Herenslip met gulp

• 30 maart 2019
  • 15 reacties
  • 1309 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
  • Bondmaker
  • 325 reacties
Ben even benieuwd of er "heren" zijn die het geen probleem vinden om een slip, boxershort enz. zonder gulp te gebruiken πŸ€”?

15 reacties

Reputatie 7
Als er geen gulp inzit laat je gewoon je onderbroek een eindje zakken,
Reputatie 7
Badge +5
Bestaan er nog slips met gulp? In geen 50 jaar meer gezien en ook niet gemist.
Reputatie 7
Badge +6
Kan wel merken dat MrsJones een dame is. Gewoon de onderbroek iets opzij trekken en ons slangetje heeft alle ruimte . Deed ik ook al zo toen er nog een gulp in zat . Is gewoon gemakkelijker dan dat ding door die gulp te wringen . Hebben de fabrikanten kennelijk zelf ook ontdekt . πŸ™„ 😁
Reputatie 4
Badge +6
Heb pas geleden nog onderbroeken met gulp bij een merk aan kunnen schaffen πŸ™‚.
Ik kan mij nog enigszins voorstellen om even opzij bij een slip een plas te plegen.
Echter bij een boxershort lijkt dit mij wat lastiger (i.v.m. de pijplengte).
Dus ook afhankelijk in hoeverre men "geschapen" is 😁.
Ik zelf vindt het b.v. hinderlijk om bij openbare gelegenheden zonder tussenschotjes de urine te lozen en daarbij dus de broek te moeten laten zakken.
Ben zelf gewend om de plaats van de gulp zodanig te gebruiken, dat ik verder de weg weet.
Leuk dat er reacties geplaatst zijn.
Reputatie 4
Badge +4
Ik gebruik al sinds mijn tienerjaren, dik dertig jaar, boxershorts zonder gulp. De reeds eerder genoemde techniek van "onderbroek laten zakken" werkt prima en vind ik makkelijker werken dan je jongeheer door een doolhof van stoffen gangetjes moeten sleuren.
Reputatie 4
Badge +6
Leuk dat ik reacties heb gekregen t.a.v. dit onderwerp.
Ik zelf ben al jaren gewend om gebruik te maken van een "gulp".
Dus weet ik de weg te vinden om makkelijk toegang te krijgen.
(fluitje van een cent πŸ˜‰).
@R.J.T. van Weersch : Bedankt voor uw reactie. Ik zelf ben dus gewend om geen doolhof te behoeven openen. Het is dus een kwestie van handigheid en gewoonte.
Reputatie 6
Badge +5
Ik ben het gewend om te gaan zitten en me onderbroek omlaag te trekken πŸ˜‚πŸ˜
Reputatie 4
Badge +6
Ook op openbare gelegenheden πŸ€”?
Reputatie 7
Ik ben het gewend om te gaan zitten en me onderbroek omlaag te trekken πŸ˜‚πŸ˜

Hopelijk niet in deze volgorde.
Reputatie 7
Ook op openbare gelegenheden πŸ€”?

Hoe zou je moeten zitten op een urinoir?
Reputatie 6
Badge +5
Ja op een andere volgorde maar je begrijpt het wel, wanner er geen zitbare toiletartikelen gaan trek ik me broek niet helemaal naar beneden maar wel ver genoeg zodat ik tenminste kan plassen πŸ˜‚
Reputatie 7
Mannen hebben het maar makkelijk, met of zonder gulp. Vrouwen moeten van alles laten zakken en weer op z'n plaats hijsen. En dan lopen de mannen te klagen omdat de meeste onderbroeken tegenwoordig geen gulp hebben. Laat die onderbroek dan gewoon uit., geef je jonge heer de vrijheid (tot op zekere hoogte).
Reputatie 4
Badge +6
Dag @MrsJones ,
Uw suggestie om een onderbroek weg te laten, lijkt mij niet echt hygiΓ«nisch.
Ook moeten mannen dus (tot zekere hoogte) hun bovenbroek laten zakken en ophijsen.
Normaal gesproken maak ik zelf altijd gebruik van een toilet (dus geen urinoir indien mogelijk).
Dit i.v.m. het "spetteren".
Bij het staande plassen, geeft deze soms een reactie op de bovenbroek, zonder dat men daar erg in heeft πŸ€”.
Reputatie 7
De heren weten uiteraard beter dan ik hoe het werkt bij hoge nood. Succes met de speurtocht naar ouderwetse onderbroeken.

Haha… kom er net achter dat er gewoon boxershorts met gulp zijn.

Reageer